قالیشویی دهکده المپیک

قالیشویی دهکده المپیک  

قالیشویی دهکده المپیک

قالیشویی دهکده المپیک  جزو آن دسته از قالیشویی های معتبری است که برای رفع نیاز ساکنین این ناحیه ایجاد شده است . این مرکز در واقع یکی از شعبه های قالیشویی ملکه است که در دهکده ی المپیک فعالیت دارد و با توجه به نوع خدماتی که ارائه می دهد، توانسته توجه تعداد زیادی از اهالی این ناحیه را به خود جلب کند . از جمله مزیت های قالیشویی دهکده المپیک می توان به کیفیت بالا، استفاده از ماشین آلات مدرن، نیروی متخصص، قیمت پایین و… اشاره نمود که روی هم رفته باعث شده اند تا این قالیشویی یک انتخاب بسیار ایده آل باشد. ما در ادامه مروری دقیق بر این مزیت ها داشته ایم که می تواند در تصمیم گیری های شما موثر باشد .

مزیت های قالیشویی دهکده المپیک

قالیشویی دهکده المپیک برای اینکه بتواند توجه اهالی این ناحیه را جلب نماید، ابتدا به دقت نیا زهای آنان را بررسی کرده و سپس بر این اساس خدمات خود را چیده است . این مزیت ها شامل موارد زیر است که روی هم رفته سبب شده تا این قالیشویی یک انتخاب عالی باشد .

سرعت عمل بالای قالیشویی دهکده المپیک

این مرکز توجه بسیار ویژه ای نسبت به زمان دارد و تمام تلاش خود را به کار گرفته تا سفارشات مشتریان در کمترین زمان ممکن به انجام برسند. آن ها بدین منظور شعبه ی خود را در این منطقه افتتاح کرده اند تا از این طریق مشتریان بتوانند سریع تر بدان دسترسی داشته باشند . مازاد براین، پیک های سریعی هم دارند که به سرعت سفارشات را از مشتری دریافت و یا دوباره به آن ها تحویل می دهند . این عامل سبب شده تا قالیشویی دهکده المپیک بهترین سرعت عمل را در بین رقبا داشته باشد .

استفاده از ماشین آلات پیشرفته

آسیب دیدن فرش ها همواره عاملی بوده که موجب نارضایتی مشتریان می شود . این موضوع عموماً به دلیل بروز خطای انسانی رخ می دهد . قالیشویی دهکده المپیک برای رفع این موضوع سعی کرده تا بهترین ماشین آلات دنیا در زمینه شستشوی فرش را در مرکز خود مستقر نماید . این ماشین آلات در تمام بخش های سشتت فرش اعم از خیس کردن، شستشو، خشک کردن و… حضور دارند و میزان دخالت انسانی را به حداقل مقدار ممکن می رسانند . این موضوع نه تنها خروجی کار را بهبود می بخشد بلکه باعث افزایش سرعت عمل می شود .

استفاده از نیروی متخصص و مواد شوینده ی عالی

قالیشویی دهکده المپیک برای اینکه بتواند بهترین کیفیت را در نتایج به دست آورد، نیرو های متخصصی را استخدام کرده که دانش مناسبی در زمینه فرش و تمیز کردن آن دارند . این نیرو ها می توانند هر نوع لکه ای را در کمترین زمان تمیز کرده و جلوه ای دوباره به فرش هایتان ببخشند . از طرفی دیگر آن مرکز همواره از مواد شوینده ی خارجی برای  تمیز نمودن فرش ها استفاده می کند . این مواد قدرت بالایی در زمینه ی لکه زدایی دارند و به همن جهت فرش ها را در بهترین وجه تمیز می کنند .

تعرفه های مناسب

قیمت فاکتور مهمی است و مشتریان در حین انتخاب خدمات حتماً آن را نظر می گیرند . قالیشویی دهکده المپیک سعی داشته تا همواره کمترین تعرفه ها را برای خدمات خود لحاظ نماید . آن ها هزینه های اضافی را کاهش داده اند و ماشین آلات را جایگزین نیروی انسانی کرده اند تا بدین طریق تعرفه های مناسب تری را به مشتریان خود ارائه نمایند . مجموع این مزیت ها باعث شده تا قالیشویی دهکده المپیک یک گزینه ی بسیار ایده آل برای مشتریان این ناحیه باشد .