آلن: موسسه حرفه ای آلن، ابها ماهشواری، مدیر سابق متا را به عنوان مدیرعامل edtech biz منصوب کرد.

مؤسسه حرفه ای آلن اعلام کرد که ابها ماهشواری، مدیر سابق متا را به عنوان مدیر اجرایی (مدیرعامل) شاخه ادتک آلن دیجیتال خود منصوب کرده است. ماهشواری تیم های دیجیتال و فناوری آلن را در بنگالورو ساخته و رهبری خواهد کرد و به ایجاد محصولات دیجیتال اول برای دانش آموزان کمک خواهد کرد.

آلن با ورود به بخش edtech در ژوئن سال گذشته، می‌خواهد ماژول‌های یادگیری دیجیتال و دوره‌های تصادفی را برای بخش‌های آزمون ورودی مشترک IIT (JEE) و آزمون ورودی ملی واجد شرایط بودن (NEET) ارائه دهد.

من از پیوستن به آلن در زمانی که آموزش و پرورش از طریق مداخلات فناوری متحول شده است، هیجان زده هستم. ماهشواری گفت: من مشتاقانه منتظر ساختن میراث غنی دانشگاهی آلن و افزایش دسترسی به آموزش از طریق تجارب دیجیتالی مبتنی بر فناوری هستم.

ماهشواری در نقش قبلی خود به عنوان مدیر و رئیس بخش بازرگانی و پرداخت، مشارکت محصول برای هند خدمت می کرد. قبل از آن، او به عنوان مدیر راه حل های محصول شریک برای تجارت و تجارت تبلیغات در اینستاگرام متعلق به متا خدمت می کرد.

نیتین کوکرجا، مدیر اجرایی مؤسسه شغلی آلن، گفت: «تخصص ابها در مدیریت محصول، رشد و مشارکت در شرکت‌های فناوری مصرف‌کننده جهانی، به تقویت تلاش‌های ما برای افزایش اولین تجربه مصرف‌کننده دیجیتال در آلن کمک می‌کند.»

رقابت ورودی از edtechs

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


آلن در زمانی که چندین بازیگر اصلی از جمله Byju’s، Unacademy و Vedantu مراکز یادگیری آفلاین را افتتاح کرده اند، در حال تقویت کتاب بازی edtech خود است، زیرا رشد کووید به سمت یادگیری آنلاین کاهش یافته است. به عنوان مدیر ارشد فناوری در سال گذشته برای تقویت تجارت edtech خود.

در یادداشت اخیر به کارمندان، بنیانگذار Unacademy، Gaurav Munjal گفت که بازی آفلاین آن، Unacademy Centres، در حال حاضر 400 کرور روپیه درآمد در سال 2023 دارد، و افزود که این شرکت قصد دارد تا پایان سال تعداد مراکز خود را از 10 به 58 برساند. سال

در مقایسه، موسسه حرفه ای آلن دارای بیش از 200 مرکز کلاس درس در 53 شهر در سراسر هند است.

ودانتو در سال گذشته با خرید زنجیره یادگیری آفلاین Deeksha Learning به قیمت 40 میلیون دلار، استراتژی یادگیری ترکیبی خود را دو برابر کرد. در واقع، حتی Byju’s که در سال 2021 زنجیره آمادگی آزمایشی آفلاین Aakash را به قیمت تقریباً 1 میلیارد دلار خریداری کرد، قبلاً مدل یادگیری ترکیبی خود را از طریق Aakash Byju’s Neo به کار گرفته است.

سال گذشته، برجش ماهشواری، مدیر و یکی از بنیانگذاران مؤسسه حرفه ای آلن، بیانیه ای ویدیویی منتشر کرد و به معلمان در پلتفرم خود نسبت به رفتن به مراکز مربیگری آفلاین رقیب خود که توسط استارت آپ ها حمایت می شود هشدار داد. ماهشواری همچنین به تلاش های شرکت edtech برای شکار معلمان از آلن به عنوان “مایاجال” (تله) اشاره کرد.

در سال 2022، آلن که مقر آن در کوتا است، سرمایه گذاری 600 میلیون دلاری را از Bodhi Tree Systems دریافت کرد تا به گسترش موسسه و استفاده از فناوری دیجیتال برای بهبود نتایج یادگیری برای دانش آموزان در هند و خارج از کشور کمک کند. Bodhi Tree Systems اکنون 36 درصد از سهام موسسه Allen Career را در اختیار دارد.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.