آموزش کامل وردپرس فرادرس

در بخش زیر فیلم های آموزشی تعبیه شده است که به صورت گام به گام و مرحله به مرحله با نصب سیستم مدیریت محتوای وردپرس و انجام تنظیمات اولیه آن شما بتوانید یک سایت را با کمک این CMS قدرتمند برای خود طراحی و پیاده سازی نمایید. در این دوره قرار است از ابتدا با نحوه نصب و راه اندازی وردپرس تا تنظیمات دقیق و پیشرفته آن و راه اندازی یک سایت کامل آشنا شوید. اگر می خواهید که با کلیه مفاهیم مربوط به ثبت دامین، انواع آن و نحوه تنظیم آن بر روی یک هاست آشنا شوید، این ویدئو مخصوص شماست. در این ویدئو آموزشی رایگان ، شما با نحوه ثبت دامنه ir در سامانه ایرنیک آشنا می شوید و پس از آن یاد می گیرید که چگونه پس از ثبت دامنه خود، یک هاست مناسب بخرید و دامنه خود را بر روی آن تنظیم نمایید. سازمان علمی و آموزشی «فرادرس» (Faradars) از قدیمیترین وبسایتهای یادگیری آنلاین است که توانسته طی بیش از ده سال فعالیت خود بالغ بر ۱۲۰۰۰ ساعت آموزش ویدیویی در قالب فراتر از ۲۰۰۰ عنوان علمی. این دوره توسط مصطفی دهقان با تجربه بیش از 10 سال کار در زمینه وردپرس و مدیر سایت وردپرس یار، هم بنیانگذار سایت همراه وردپرس و خالق چندین محصول فوق العاده وردپرسی که هر کدام برای خود جزو برترین های وردپرس ایران هستند، تدریس می شود.

قالب های آماده توسط توسعه دهندگان ارائه داده میشودند که کاربران بدون نیاز به صرف وقت در طراحی قالب بتوانند در یک بستر آماده محتوای خود را به راحتی ارائه دهند. ۸ – توسعه جهانی : وردپرس بر خلاف اغلب پتلفرم هایی که صرفا در یک کشور یا منطقه خاص رشد میکنند، رشد جهانی بصورت همسان داشته و با توجه به قابلیت ها و ویژگی های منحصربفردی که دارد تبدیل به انتخاب اول طراحی سایت در اکثر کشور های جهان شده بخاطر همین است که در همین مدت کم حدود نصف سایت های جهان وردپرسی شدند و این روند هم به شدت رو افزایش است. سلام وقتتوت بخیر ،من همه ویدیو های آموزشی رایگان شما را دیدم اما اوایل با هاست مجازی شروع به یادگیری کردیم میشه برای ادامه یادگیری هم از هاست مجازی استفاده کرد ؟ به همین منظور ما در اینجا دو تا از وب سایت های معتبر خارجی را که شما می توانید با کمک این سایت ها همیشه خودتان را بهروز کنید را به شما معرفی می کنیم، سایت های Udemy و Lynda سایت هایی هستند که شما می توانید از آنها برای آموزش آنلاین طراحی سایت کمک بگیرید. برای دانلود هر درس روی آن کلیک کنید یا دکمه Alt کیبورد را نگه داشته و روی آن کلیک کنید.

در این فیلم آموزشی، کلیه نیازمندی هایی که برای بالا آوردن سایت وردپرس به آن احتیاج داریم را بررسی خواهیم کرد. در ادامه نیز به بررسی این خواهیم پرداخت که چگونه یک صفحه سایت در سمت سرور ساخته می شود و به کاربر برگشت داده می شود. نکته مهم : فیلم های آموزش رایگان وردپرس نیر وب همگی به صورت کاملا کاربردی از صفر تهیه شده است و از گفتن جزئیاتی که هرگز کاربردی برای شما نخواهند داشت پرهیز شده است در نتیجه آموزش ها کوتاه ولی کاملا کاربردی است ضمنن در این آموزش نیاز به یک خط کدنویسی ندارید ! اگر با زبان html و css آشنایی ندارید از مقاله html چیست شروع کنید. طبیعتاً شما باید ابتدا به سراغ زبان های برنامه نویسی Front-End بروید و با یادگیری کامل Html & CSS& Java Script بروید. وردپرس اومده به زبان ساده گفته شما نمیخواید همین سیستم یا پنل رو برای وب سایتتون که کلی زمان میبره طراحی کنید . پیشنهاد من این است که شما با شرکت در یک دوره راهنمای سریع به جای دوره های جامع و طولانی، خیلی سریع می توانید کار با وردپرس را شروع کنید.

در انتهای دیدن این فیلم شما می توانید به راحتی هاست مناسب وردپرس برای سایت خود را به راحتی انتخاب کنید و از سرعت و کارایی هاست وردپرس خود، لذت ببرید. در این مرحله از آموزش طراحی وب سایت حرفه ای با وردپرس رایگان و طراحی سایت بدون برنامه نویسی تنها کافی است اطلاعات مربوط به وب سایت خود را که تا الآن با کلی تلاش طراحی کرده اید وارد کنید تا وب سایت شما تکمیل گردد. کار با آن به نسبت سایر رقبای خود بسیار آسان تر است. آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی از دوره های پرطرفدار می باشد که افراد می توانند با شرکت در این دوره ها به مهارت بالایی دست یابند. آموزش طراحی وردپرس از جمله دوره های پرطرفدار در آموزشگاه ها می باشد که در این دوره آموزش طراحی سایت حرفه ای با وردپرس بدون کد نویسی به علاقمندان آموزش داده می شود و افراد به صورت گام به گام با اصول طراحی سایت های وردپرسی آشنا می گردند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از فیلم آموزش کامل وردپرس دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.