آیا میدانید بهترین کرم های ضد آفتاب ایرانی کدامند؟

استفاده از این کرم یا لوسیون از پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت و مانع آفتاب سوختگی های دردناک پوست دست یا صورت می شود. البته کرم ضد آفتاب فقط زمانی مناسب پوست شما میباشد که به طور صحیح و طبق دستور تجویز شده از آن استفاده کنید. بعد از میسلار واتر بهتر است از شوینده ملایم برای شستشوی نهایی در مورد کرم ضد آفتاب الارو پوست استفاده کنید. در صورتی که ژل حاوی اسکراب است بهتر است به شوینده فاقد اسکراب یا فوم لافارر تغییر دهید. فروشگاه اینترنتی بانه گالری با بیش از یک دهه تجربه در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی، طیف گسترده ای از کرم های اصل، از بهترین برند های دنیا در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

شاید بپرسید این همه محبوبیت از کجا امده است باید بگویم بی بی کرم بیشتر به دلیل اینکه هم کرم ارایشی و هم مراقبتی است بسیار مورد توجه قرار گرفته است.علاوه بر این بی بی کرم گارنیر یک ضدافتاب با SPF50 نیز هست که علاوه بر پوشانندگی و ارایشی بودن کرم از پوست شما در برابر اشعه های افتاب نیز محافظت می کند. استفاده از کرمهای تاریخ گذشته نه تنها فایدهای برای پوست ندارد بلکه موجب آسیب رسیدن و تحریک پوست نیز میشود. بهتر است بعد از استفاده از تونر نیز صورت را بشوییم؟ به نظرتون بهتر است بعد از استفاده از میسلار واتر صورت را با آب معمولی هم بشوییم؟

بهترین نوع محصولات برای اینگونه از پوست ضد آفتابی با سطح حفاظت بسیار بالا است چون سطح پوست خشک خیلی حساس است و در معرض آسیب بیشتری قرار دارد. دقیقا دلیل ایجاد حساسیت مشخص نیست، با تغییر تک به تک محصولات می توانید متوجه شوید که کدام یک از محصولات باعث بروز حساسیت شده. از آنجایی که تعریق یا شستن صورت میتواند اثر ضد آفتاب ما را بهسادگی از بین ببرد، بنابراین توصیه میشود که محصولات مقاوم در برابر آب را خریداری کنید.

بهتر است بدانید که ضد آفتاب دکتر ژیلا دارای عصاره چای سبز بوده و به همین علت سرشار از آنتی اکسیدان، ویتامین E و C است. چه کرم ضدافتابی خوب است؟ کرم ضد آفتاب رنگی الارو فاقد پارابن است. مقاومت در برابر تعریق و آب یکی از خاصیت های این کرم ضد آفتاب رنگی روشن «اوریاژ» (Uriage) مدل (Extreme SPF90) محسوب میشود. در بیشتر کرم های ضد آفتاب از دو ماده دی اکسید تیتانیوم و دی اکسید روی استفاده میشود که لایهای سفید رنگ برروی پوست ایجاد میکنند و درمواقع این مواد محافظ در برابر نور خورشید به شکل موقت هستند.