اخبار رزروهای oyo: Oyo شاهد افزایش 167 درصدی رزرو برای آخر هفته طولانی است

شرکت فناوری مسافرتی OYO روز پنجشنبه اعلام کرد که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش 167 درصدی رزروهای انجام شده از طریق پلتفرم خود برای تعطیلات آخر هفته طولانی سه روزه است که از جمعه خوب شروع می شود. به گفته این شرکت، تقاضای رزرو برای مقصدهای ساحلی 57 درصد و برای ایستگاه های تپه 43 درصد افزایش یافته است.

با توجه به روند رزرو، مقاصد معنوی و زیارتی شاهد تقاضای بالایی هستند که نشان دهنده تغییر به سمت اولویت دادن به تجربیات معنوی بر تجمل در بین مسافران هندی است.

بنارس به عنوان برترین انتخاب در میان مقاصد زیارتی ظاهر شد و پس از آن پوری، شیردی، امریتسار و هاریدوار قرار گرفتند. OYO بیان کرد که در کنار این شهرها، تیروپاتی، ماتورا، ورینداوان، گوروویور و مادورای نیز شاهد افزایش قابل توجهی در تقاضای رزرو برای آخر هفته طولانی آینده بودند.

تفکیک منطقه نشان داد که جنوب هند بیشترین رزرو را دریافت کرده و سپس مناطق شرقی، شمالی و غربی قرار دارند.

مقاصد تجاری مانند دهلی، بمبئی، حیدرآباد و کلکته نیز برای تعطیلات آخر هفته طولانی که از 7 آوریل شروع می شود، جذابیت بیشتری داشتند.

یکی از سخنگویان OYO گفت که سفر در هند در یک سال گذشته شاهد یک نوع رنسانس بوده است.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


“ما در یک سال گذشته شاهد افزایش تقاضای سفر برای تعطیلات آخر هفته بوده ایم و تعطیلات آخر هفته جمعه خوب امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست. ما خوشحالیم که شاهد تغییر تقاضا به سمت مقاصد معنوی و زیارتی بیشتر هستیم. این سخنگو گفت که نقش مهمی در رشد ما دارد.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.