اخبار پروپتک aurum: Aurum PropTech خرید تا 100٪ سهام NestAway را تایید کرد

شرکت بزرگ Proptech Aurum PropTech که قبلاً با نام Majesco Ltd شناخته می‌شد، تصاحب 100 درصد سهام NestAway Technologies را از طریق خرید کامل همه سهامداران فعلی به مبلغ 90 کرور روپیه تأیید کرده است.

بازار آنلاین اجاره خانه در آخرین ارزیابی 220 میلیون دلاری در سال 2019، سرمایه انباشته 110 میلیون دلاری را تضمین کرده بود که سرمایه‌گذاری‌هایی را از سوی سرمایه‌گذاران بزرگ مانند تایگر گلوبال، فلیپ‌کارت، گلدمن ساکس، یوری میلنر، و صندوق UC-RNT جمع‌آوری کرد. صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر که توسط همکاران RNT راتان تاتا و دانشگاه کالیفرنیا مدیریت می شود.

روز پنجشنبه، ET برای اولین بار گزارش داد که Aurum PropTech قرار است NestAway را با به دست آوردن سهام تمام سهامداران موجود خریداری کند.

علاوه بر در نظر گرفتن 90 کرور روپیه برای دستیابی به 100٪ سرمایه سهام، Aurum PropTech حدود 30 کرور روپیه برای تثبیت بیشتر تجارت تزریق خواهد کرد.

«خرید استراتژیک NestAway اکوسیستم فناوری یکپارچه ای را که Aurum تا کنون ایجاد کرده است، بسیار تقویت می کند. Ashish Deora، بنیانگذار و مدیر عامل Aurum Ventures، گفت: انقلاب مبتنی بر فناوری NestAway در بازار مسکن اجاره ای با ماموریت ما برای ایجاد تحول در صنعت اجاره مسکن در هند کاملاً مطابقت دارد.

او افزود که تزریق سرمایه در NestAway گواهی بر اعتقاد Aurum PropTech در بازار مسکن اجاره ای هند به ارزش 20 میلیارد دلار است.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


در ژوئن 2022، Aurum PropTech شرکت زیرمجموعه NestAway HelloWorld را خریداری کرد. پس از افزایش موفقیت آمیز عملیات HelloWorld در عرض یک سال، Aurum PropTech به صورت استراتژیک NestAway را تصاحب کرد. بنیانگذاران HelloWorld، Jitendra Jagadev و Ismail Khan که در ابتدا بخشی از تیم موسس NestAway بودند، اکنون NestAway را پس از خرید هدایت خواهند کرد.

Aurum PropTech Jagadev را به عنوان مدیر اجرایی و اسماعیل خان را به عنوان مدیر عامل NestAway منصوب خواهد کرد.

زمانی که NestAway را راه اندازی کردیم، چشم انداز ما این بود که با ارائه راه حل های مسکن راحت، مقرون به صرفه و بدون دردسر، شیوه زندگی مردم در شهرها را متحول کنیم. در طول سال‌ها، ما رشد کرده و گسترش یافته‌ایم و به هزاران مشتری خدمات ارائه می‌کنیم و به یک برند قابل اعتماد در صنعت PropTech تبدیل شده‌ایم. NestAway نقاط عطف بسیاری برای دستیابی دارد.

به گفته وی، اشتیاق Aurum PropTech به نوآوری و مشتری مداری، آنها را به شریکی عالی برای تقویت رشد NestAway و کمک به تحقق چشم انداز در مقیاس بزرگتر تبدیل می کند.

قبل از همه‌گیری، NestAway 50000 ملک را در پلتفرم خود به نمایش گذاشت و به درآمد سالانه 100 کرور INR دست یافت و ترافیک وب سایت قابل توجهی را به میزان 1 میلیون بازدیدکننده جذب کرد. این برند در میان 5 برند برتر پروتکل در هند قرار دارد.

در حال حاضر، NestAway دارای 18000 ملک در پلتفرم خود است و درآمد سالانه 30 کرور روپیه دارد و ترافیک وب سایت 600000 بازدیدکننده را به خود جذب می کند.

NestAway که در سال 2015 تأسیس شد، با تأکید بر فناوری و داده‌های واسطه با مالکان خانه‌ها، راه‌حل‌های نهایی، از جمله فهرست‌بندی دارایی، غربالگری مستاجر، جمع‌آوری اجاره، نگهداری و حل اختلاف را ارائه می‌دهد. با این رویکرد، فرآیند اجاره را ساده می کند و چالش های متداول مستاجران را حذف می کند. این یک راه حل جامع به عنوان یک واسطه برای هر مرحله از فرآیند اجاره خانه ارائه می دهد.

این هشتمین خرید مرتبط با پروپتک Aurum در دو سال اخیر خواهد بود. این شرکت قبلاً زیرمجموعه NestAway HelloWorld را خریداری کرده بود و به افزایش درآمد سالانه خود از 38 کرور به 72 کرور روپیه کمک کرده بود.

همچنین شرکت‌های تجزیه و تحلیل داده‌های املاک و مستغلات CareerSocially و Myre Capital را خریداری کرده است. این شرکت یک روش تجزیه و تحلیل داده قوی با محصولات و خدمات مبتنی بر SaaS برای بخش املاک و مستغلات ایجاد کرده است که تأثیر محصولات موجود Aurum، پلتفرم جمع‌آوری کارگزار BeyondWalls و Sell.Do CRM را تقویت می‌کند.

از زمان خرید Aurum PropTech توسط Aurum Ventures در ژوئن 2021، کنترل شرکت های فناوری مبتنی بر SaaS K2V2 Technologies Private Ltd (Sell.do) و Monk Tech Labs (TheHouseMonk) را به دست آورده است. همچنین در شرکت مدیریت دارایی Integrow Asset Management سرمایه گذاری کرده است.

در سال 2022، Aurum PropTech همچنین 53 درصد از سهام شرکت زندگی مشترک Grexter Housing Solutions مستقر در بنگالورو را به دست آورد.