اخراج معلمان: Teachmint 70 کارمند خود را با اخراج دوم در 6 ماه از کار اخراج کرد.

فردی که مستقیماً از این موضوع آگاه است به ET گفت: در حالی که طلسم خشک بودجه برای استارت‌آپ‌ها در تمام مراحل ادامه دارد، استارت‌آپ نرم‌افزار مدیریت مدرسه Teachmint 70 کارمند خود را در دور دوم اخراج در شش ماه دیگر اخراج کرده است.

این شخص اضافه کرد که شرکت edtech تحت حمایت Lightspeed Venture Partners قبلاً 45 کارمند را در نوامبر 2022 اخراج کرده بود تا به دنبال کارایی عملیاتی بهتر باشد.

Teachmint در پاسخ به پرس و جوی ET در مورد این موضوع، اخراج ها را بدون اظهار نظر در مورد تعداد نقش های تحت تاثیر قرار داد.

یکی از سخنگویان شرکت در بیانیه گفت: «متاسفانه برخی از نقش‌ها تحت تأثیر قرار گرفته‌اند، زیرا ما روی افزایش کارایی ساختاری در عملیات خود کار می‌کنیم. ما به طور فعال با همکاران آسیب دیده ارتباط برقرار کرده ایم و در حال کار بر روی ارائه پشتیبانی جامع از آنها هستیم.

همچنین بخوانید | استارتاپ تجارت الکترونیک Meesho 15 درصد نیروی کار خود را کاهش می دهد. اخراج 251 کارمند است

کارکنان آسیب دیده سه ماه حمایت حقوق و دستمزد، شش ماه مزایای بیمه درمانی مستمر برای خود و خانواده، دسترسی مستمر به مشاوره سلامت روان، تسریع 9 ماه دوره واگذاری گزینه‌های سهام واجدین شرایط، و حمایت جایگزین دریافت خواهند کرد. اضافه.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


Inc42 اولین کسی بود که تحولات را در روز جمعه گزارش کرد. Teachmint در ماه می 2020 توسط Mihir Gupta، Payoj Jain، Divyansh Bordia و Anshuman Kumar تأسیس شد. این به عنوان ابزار دیجیتالی برای معلمان فردی شروع شد. در طول سال‌های 2020 و 2021، این استارت‌آپ این ابزارها را در یک مجموعه نرم‌افزار مدیریت مدرسه با هدف شرکت‌ها یکپارچه کرده است.

طبق گزارش‌ها، تک‌شاخ Edtech Lead، یک رقیب مستقیم در این فضا، همچنین در آگوست 2022 اخراج‌هایی را انجام داده بود.

Teachmint مستقر در بنگالورو آخرین بار در اکتبر 2021 یک دور سرمایه گذاری 78 میلیون دلاری سری B به رهبری Rocketship.vc و Vulcan Capital با مشارکت سرمایه گذاران جدید Goodwater Capital و Epiq Capital جمع آوری کرد.

همچنین بخوانید | استارت‌آپ‌ها 9400 کارمند را بین ژانویه تا مارس اخراج می‌کنند

در آن زمان، Teachmint ادعا کرد که بیش از 700000 معلم در پلتفرم خود دارد. همچنین گفته بود که از این بودجه برای تقویت فناوری کلاس درس اختصاصی خود و گسترش به بازارهای بین المللی استفاده خواهد کرد. ET به نقل از منابع گزارش داده است که دور تأمین مالی شرکت را به 500 میلیون دلار رسانده بود.

کاهش مشاغل در فضای بزرگتر edtech فشاری را که بخش آموزش آنلاین پس از کاهش بادهای ناشی از کووید و بازگشت مراکز آموزش آفلاین با ظرفیت کامل شاهد آن است، تکرار می کند.

دو ماه پیش، Unacademy Unacademy، 12% از نیروی کار خود را کاهش داد و در ماه فوریه، Byju در آخرین دور اخراج، 1000 کارمند از جمله چندین نقش ارشد در بخش‌های عمودی مانند استراتژی، فناوری و محصول را اخراج کرد. ET گزارش کرده بود.

اواخر ماه گذشته، ET گزارش داد که استارت‌آپ‌ها در بخش‌های مختلف حدود 9400 کارمند را در دوره ژانویه تا مارس اخراج کرده‌اند، با استناد به داده‌های انحصاری شرکت کاریابی Careernet. Anshuman Das، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Careernet، به ET گفته است: “وضعیت احتمالاً در دو سه ماهه آینده بهبود نخواهد یافت.”

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.