اخراج meesho: استارتاپ تجارت الکترونیک Meesho 15% نیروی کار را کاهش می دهد. اخراج 251 کارمند است

این شرکت صبح روز جمعه در یکی از سالن‌های شهر به کارکنان خود گفت که استارت‌آپ تجارت الکترونیک می‌شو در تلاشی برای پایداری بیشتر در صنعت فناوری، ۲۵۱ کارمند خود را اخراج کرده است.

این معادل 15 درصد از کل قدرت تیم است.

شرکت تحت حمایت سافت‌بانک در بیانیه‌ای گفت: «ما تصمیم سختی برای جدایی با ۲۵۱ Meeshoites که ۱۵ درصد از کارکنان را تشکیل می‌دهند، گرفته‌ایم، زیرا به دنبال کار با ساختار سازمانی کمتر برای دستیابی به سودآوری پایدار هستیم».

در آوریل 2022، میشو 150 کارمند خود را به دلیل بازسازی کسب و کار خواربار فروشی خود – Farmiso – اخراج کرد. با این حال، ETtech به نقل از منابع در آن زمان گزارش داده بود که تعداد کل کارمندان تحت تاثیر آن زمان حدود 400 نفر بود.

همچنین بخوانید: درون تنظیم مجدد Meesho: برای کاهش نقدینگی، برای رشد آهسته‌تر آماده شوید

ویدیت آتری، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت میشو در یادداشتی به کارمندان گفت که این شرکت در استخدام بیش از حد پیش از منحنی، “اشتباهات قضاوتی” مرتکب شده است. در عین حال، ما می‌توانستیم ساختار سازمانی خود را در مجموع به شیوه‌ای مؤثرتر و ساده‌تر اداره کنیم. دهانه‌ها و لایه‌های ما باد شده بودند و این می‌تواند عواقب ناخواسته‌ای بر سرعت اجرا ما داشته باشد.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


در حالی که ما مطمئن هستیم که تجارت Meesho قوی خواهد ماند، واقعیت اقتصادی اینجاست که باقی بماند. او افزود که ما اکنون با حقیقت سختی روبرو هستیم که هزینه‌های مردم را با پیش‌بینی‌های جدید برای کسب‌وکارمان همسو می‌کند. من می خواهم تکرار کنم که تصمیم در مورد اینکه چه کسی تحت تاثیر قرار می گیرد ربطی به عملکرد ندارد و فقط به واقعیت تجاری ما مربوط می شود. آتری به کارمندان گفت که ما بهترین استعدادهای سختکوش را در نتیجه این تصمیم از دست می دهیم.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.