اراده مردم مهم است ، نه فرماندهی عالی ، نماینده هندوستان ، تاندرار می گوید

بمبئی: شری تانادر ، منتخب مجلس نمایندگان در میشیگان در ایالات متحده با 93 درصد آرا ، معتقد است که این امر خواست مردم است و نه فرماندهی عالی حزب ، که در عملکرد نظرسنجی اهمیت دارد. وی گفت: “من در بلگاوم ، در فقر بزرگ شدم. من می دانم مسائلی كه انسان عادی با آن روبرو است. مردم منطقه من زمانی فکر می كردند كه چگونه” خارجی “مانند من می تواند مشكلات خود را حل كند.

دانشمند و بازرگان سابق هندی 65 ساله با کانال تلویزیونی مربی ABP Majha گفت: “ایالات متحده چیزهای زیادی به من داده است. من فکر کردم که مدیون این کشور هستم و تصمیم گرفتم برای خدمت به مردم وارد سیاست شوم.”

تنددار در انتخابات مقدماتی مجلس نمایندگان در برابر شش مخالف حزب دموکرات خود ، 4.38 دلار لک کرد که بیشتر از ثروت خودش بود.

وی گفت بسیاری از مردم او را می شناختند زیرا وی در انتخابات حزب دموکرات برای انتخابات فرمانداری میشیگان در انتخابات 2018 نامزد بود.

ثاندار گفت: “من خانه به خانه ای می رفتم تا مشکلات مردم را درک کنم. نتیجه این بود که 93 درصد آرا را جلب کردم ، در حالی که رقیب حزب جمهوری خواه من فقط شش درصد آرا را مدیریت کرد.”

ثاندر در مصاحبه مراتی گفت ، عنوان جدید خود را با عنوانی که برای توصیف یک قانونگذار در هند استفاده می شود ، گفت: “مسائلی که تصمیم داشتم حل کنم اگر من به عنوان فرماندار انتخاب شوم ، اکنون آنها را به عنوان آمادار حل خواهم کرد.”

Thanedar گفت که او هنگامی که 24 ساله بود به ایالات متحده آمد ، یک دانشمند و تاجر شد.

وی گفت: “در اینجا دامنه فرماندهی عالی وجود ندارد. تمام قدرت با مردم است كه در انتخابات مقدماتی رأی می دهند و نامزد خود را انتخاب می كنند. شما باید از حسن نیت مردم و نه از فرماندهی عالی حزب لذت ببرید.” .

Thanedar گفت که او در زمینه بهبود زیرساخت ها و امکانات آموزشی در منطقه شهر دیترویت خود کار خواهد کرد. وی گفت: “در اینجا دانشكده ها گران هستند. من می خواهم آنها را رایگان كنم. بهداشت و درمان برای افراد مسن نگرانی دیگری است.”

در مورد اختلاف نژادی در ایالات متحده ، که پس از مرگ جورج فلوید ، آمریکایی آفریقایی تبار در ماه مه تمرکز شد ، تانادر گفت: “نسل جوان سفید پوستان و سیاه پوستان به چنین تفکیکی اعتقاد ندارند. برابری نژادی یک مسئله مهم امروز در ایالات متحده است. ”

Thanedar ، که از منطقه 3 میشیگان برنده شد ، گفت که وی بودجه انتخابات خود را تأمین کرد و کمک های شرکت ها یا سازمان های دیگر را قبول نکرد.

وی پس از مهاجرت به ایالات متحده در سال 1979 برای ادامه تحصیل در دانشگاه آکرون و بعداً دانشگاه میشیگان ، مدرک کارشناسی شیمی را در 18 سال و مدرک کارشناسی ارشد را از دانشگاه بمبئی دریافت کرد