ارزش استارت آپ چینی Full Truck پس از دور هدایت SoftBank نزدیک به 12 میلیارد دلار بوده است: گزارش

به گفته دو نفر با اطلاع مستقیم از این موضوع ، شرکت Full Truck Alliance پس از آنکه شرکت راه اندازی خدمات حمل و نقل چینی 1.7 میلیارد دلار در یک مرحله جدید بودجه جمع آوری کرد ، به ارزش تقریبی 12 میلیارد دلار رسیده است.

این منابع مالی در حالی برگزار می شود که پلت فرم استقبال از کامیون ها در حال برنامه ریزی برای عرضه اولیه (IPO) در خارج از کشور از اوایل سال آینده است ، یکی از آنها اضافه کرد که محل برگزاری این نمایشگاه احتمالاً نیویورک است.

این شرکت چینی روز سه شنبه از اتمام جمع آوری کمک مالی ، که توسط Vision Fund ، Sequoia Capital ، Permira و Fidelity هدایت شد ، خبر داد.

All Truck Alliance ، نتیجه ادغام سال 2017 بین سیستم عامل های خدمات کامیون Yunmanman و Huochebang ، رانندگان را با صاحبان کامیون و مشتری مشترک آنها متصل می کند.

این شرکت گفت که سرمایه گذاران موجود ، از جمله All-Stars Investment ، GGV Capital ، Hillhouse Capital Group ، Tencent Holding و Yunfeng Capital نیز به دور تأمین مالی پیوستند.

All Truck Alliance ، که اغلب به عنوان “Uber برای کامیون ها” در چین توصیف می شود ، بلافاصله به سوالات رویترز در مورد ارزیابی و برنامه های IPO پاسخ نداد.

به دلیل محرمانه بودن اطلاعات ، منابع از شناسایی خودداری کردند.

این شرکت که بیش از 10 میلیون راننده کامیون ثبت شده و بیش از 5 میلیون صاحب کامیون در سیستم عامل خود دارد ، قصد دارد از این بودجه برای فناوری ، خدمات و نوآوری های مدل تجاری استفاده کند.

خدمات لجستیکی درخواستی در چین شلوغ است و رهبران بازار منبانگ ، هولولا و کوایگو هستند. دیدی همچنین رانندگان ون را برای خدمات تدارکاتی استخدام می کند.

اخبار بلومبرگ پیش از این گزارش داده بود که دور بودجه شرکت چینی پس از سرمایه گذاری حدود 12 میلیارد دلار ارزش گذاری کرده است.