از کجا بدانیم که ریمل دیگر قابل استفاده نیست؟

اگر می خواهید پول شما ارزشش را داشته باشد ، طبیعی است که مقدار زیادی برای آرایش هزینه کنید. با این حال ، این بدان معنا نیست که باید برای همیشه روی پایه و رژ خود بچسبید. آرایش قدیمی می تواند حاوی باکتری باشد ، عفونت ایجاد کند و به پوست شما آسیب برساند. بنابراین زمان دور انداختن آن مهم است که بدانید. در صورت نیاز به راهنمای خرید ریمل حجم دهنده شما میتوانید این مقاله ررا دنبال کنید.

 

برخی از علائم قابل قبول وجود دارد که نشان می دهد ریمل شما در مسیر اشتباه رفته است. مهمترین راه برای اینکه به شما بگویم آیا ریمل شما دیگر کار خود را انجام نمی دهد یا خیر ، بررسی عملکرد و خشکی آن است. وقتی ریمل شما خشک می شود و شروع به کک شدن می کند ، دیگر نمی تواند ترفندهای خود را برای افزایش حجم و افزایش حجم انجام دهد. بهترین راه برای جایگزینی آنها با لوله جدید این است که ظاهر و بهترین ظاهر خود را ادامه دهید.

 

“اگر بوی بد می دهد ، می دانید که زمان دور انداختن آن است.” مارتین می گوید: “شما نمی توانید تشخیص دهید که ریمل با بوییدن منقضی می شود.” او توضیح می دهد که توجه به رنگ و بافت ریمل مهم است. اگر فرمول جدا ، خشک یا به صورت توده ای از دیوار جدا شود ، احتمالاً زمان تعویض رسیده است.

 

ولازکز متذکر می شود که حتی اگر به نظر می رسد خوب کار می کند ، واقعاً باید ریمل خود را هر سه ماه یکبار عوض کنید. از آنجا که ریمل معمولاً بیش از سه ماه طول می کشد ، توصیه می کنیم لوله های کوچکتری بخرید یا در گزینه های داروخانه صرفه جویی کنید.

 

ریمل مژه و خط مایع به احتمال زیاد باکتری همه محصولات آرایشی را که در اختیار دارید تولید می کند. این به این دلیل است که آنها یک محیط مرطوب تاریک را در داخل لوله های خود ایجاد می کنند ، که برای باکتری ها مناسب است. خطوط کرم همیشه مشکل ساز هستند ، زیرا معمولاً در گلدان هایی قرار می گیرند که باید برس را در آنها فرو کنید.

 

وقتی ریمل ها ، خطوط مایع و خطوط کرم بیش از چند ماه از عمرشان می گذرد ، به طور قابل ملاحظه ای خشک می شوند.

 

 

استفاده از ریمل قدیمی چه معایبی دارد؟

1. قرمزی چشم

استفاده از ریمل های قدیمی ، خطوط مایع یا خطوط کرم می تواند باعث تحریکات متعددی در چشم مانند قرمزی و خارش شود. در موارد جدی تر ممکن است منجر به ورم ملتحمه شود ، که بیشتر به عنوان چشم قرمز شناخته می شود.

 

2. میکروب ها و باکتری ها

مراقب تغییرات بو باشید. اگر محصولات آرایشی مانند پایه ، رژ لب و ریمل نامناسب باشد ، ممکن است متوجه بوی بد آنها شوید. ریمل ممکن است بوی بنزین بدهد ، در حالی که رژ لب ممکن است بوی بنزین کهنه بدهد. هنگام خرید اولین محصول خود به بوی آن توجه کنید ، بنابراین اگر بوی آن تغییر کرد ، می توانید آن را تشخیص دهید.

 

هنگامی که میله ریمل به داخل لوله پمپ می شود ، هوا و میکروب های احتمالی بیشتری را به داخل محصولات وارد می کند. در حال خشک شدن یا اشتباه رفتن است.

 

وقت آن است که ریمل خود را در صورت جاری شدن ، جمع شدن ، فشردن یا بو کشیدن دور بیندازید.

 

شما نمی توانید ریمل خود را صاف کرده یا آن را ذخیره کنید ، بنابراین بهترین گزینه این است که فقط آن را جایگزین کنید.

 

3. عفونت چشم

باید بدانید که ریمل چقدر دوام می آورد. ریمل محصولی است که باید بیشتر مراقب آن باشید: مژه ها از کثیفی ، گرده و باکتری در چشم جلوگیری می کنند. بلاشکه می گوید یک دیوار ریمل مژه و ابرو می تواند این ذرات را جمع آوری کرده و در محصول منتقل کند. هر شش ماه یکبار ریمل دور ریخته می شود تا احتمال عفونت کاهش یابد.

 

4. چشم صورتی

 

چشم ها بسیار حساس هستند و می توانند با استفاده از فرمول تاریخ مصرف گذشته باعث سوزش شوند. “استفاده از ریمل منقضی شده می تواند منجر به عفونت چشم شود ، به عنوان مثال ، صورتی یا مژه ، که می تواند تأثیرات طولانی مدت بر بینایی شما داشته باشد.”

 

بر اساس گزارش FDA ، هر ساله بسیاری از زنان در اثر استفاده از ریمل مژه و ابرو با باکتری های مضر دچار عفونت شدید چشم می شوند. این عفونت ها حتی در برخی موارد نادر منجر به نابینایی دائمی یا موقت شده اند. به طور طبیعی ، این تنها بدترین سناریو است ، اما بسیاری از خانم ها دچار عفونت چشم ریمل می شوند که علت اصلی آنها بوده است.