استارت‌آپ‌ها: استارت‌آپ‌ها در هند فرصت‌های گسترده‌ای دارند: راجیو چاندراسخار

استارت‌آپ‌ها و کارآفرینان در هند امروزه از فرصت‌های مختلف از فضا گرفته تا هوش مصنوعی و کوانتومی تا نیمه‌رساناها برخوردار هستند، و دولت در حال ایجاد چارچوب‌های سیاستی و قانونی است که به عنوان توانمندی برای هر جوان هندی عمل می‌کند تا ایده‌ها و دیدگاه‌های خود را به یک جهانی موفق تبدیل کند. راجیو چاندراسخار، وزیر اتحادیه روز چهارشنبه گفت که این سرمایه گذاری است.

چاندراسخار که وزیر دولت در امور فناوری اطلاعات و الکترونیک است، گفت که دنیای فناوری به اختلال و تغییر ادامه خواهد داد و افزود که نوآوری مداوم تنها راه حل واقعی برای طول عمر سرمایه گذاری ها در دنیای بی پایان تغییر و اختلال است.

وزیر خاطرنشان کرد: امروزه هر عنصر فضای فناوری مملو از داستان ها و قابلیت های موفقیت کارآفرینی است.

هیچ شکی در ذهن من وجود ندارد که تا جایی که فرصت ها پیش می روند، از فضا گرفته تا هوش مصنوعی (هوش مصنوعی) تا کوانتومی و نیمه هادی ها، جهان عظیمی از فرصت ها در مقابل استارتاپ های ما وجود دارد و ما در حال ایجاد حقوقی، قانونی و سیاست گذاری هستیم. چارچوبی که با آنچه سال‌ها پیش بود، کاملاً متضاد است.”

ما کمتر و کمتر جاده‌ها و موانع کمتر و کمتری ایجاد می‌کنیم و چارچوبی ایجاد می‌کنیم که آن را بیشتر و بیشتر به چارچوبی توانمند برای هر جوان هندی تبدیل می‌کند که رویا، اشتیاق، ایده و توانایی دارد تا آن را به یک شرکت موفق تبدیل کند. سرمایه‌گذاری‌های موفق جهانی،” او در سخنرانی CII Startup Summit گفت.

او هشدار داد در حالی که امروزه فرصت‌هایی وجود دارد که قبلاً هرگز در فضای فناوری دیده نشده است، اما می‌توان فرض کرد که دنیای فناوری همچنان به تغییر خود ادامه می‌دهد زیرا “اختلال طبیعی است”.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


وزیر امور خارجه با توصیه به این که راه حل واقعی در نوآوری مداوم است، گفت: «بنابراین هرکسی که معتقد است من امروز یک سرمایه گذاری ایجاد کرده ام و آن سرمایه گذاری در سال های آینده به شکل کنونی آن برقرار خواهد بود، اشتباه می شود. طرز فکر استارت‌آپ عمیقاً در جاه‌طلبی‌های هندی‌های جوان جا افتاده است، و دیگر چیزی دور از ذهن نیست، و در عین حال، کارآفرینی دیگر فقط به شهرهای بزرگ‌تر محدود نمی‌شود، بلکه به سرعت در شهرهای کوچک‌تر نیز در حال رشد است.

وزیر خاطرنشان کرد که هند با قدرت فناوری، سیاست‌ها و اکوسیستم استارت‌آپی‌اش در نقطه عطف و «در هیجان‌انگیزترین زمان تاریخ» قرار دارد که در آن میلیون‌ها جوان هندی انرژی خود را به سمت فرصت‌های فراوانی که کشور امروز ارائه می‌کند، هدایت می‌کنند.

او گفت که مدل مشارکت بین شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها «ایده‌ای شگفت‌انگیز و یک مدل قدرتمند» است، مدلی که نه تنها اکوسیستم نوآوری را به خودی خود گسترش می‌دهد، بلکه برای شرکت‌های بزرگ‌تر نیز یک برد-برد ارائه می‌دهد، زیرا به آن‌ها اجازه گسترش و گسترش می‌دهد. افق توانایی های خود را تسریع بخشند.

در سال 2014، توانمندی های فناوری هند به قابلیت های IT/ITES و BPO اشاره کرد، و در حالی که این موضوع همچنان بخش مهمی از اهداف دیجیتالی است، امروزه قابلیت های فناوری بسیار فراتر از تولید الکترونیک، هوش مصنوعی، نیمه هادی ها، فناوری های مصرف کننده و غیرمصرف کننده است. بلاک چین، اینترنت و محاسبات با کارایی بالا در میان دیگران.

کریس گوپالاکریشنان، مدیرعامل سابق اینفوسیس در سخنانی در این رویداد گفت: هند همچنان در میان مقاصد برتر برای استارت‌آپ‌ها خواهد بود و حتی ممکن است به دلیل نیاز به نوآوری‌ها و راه‌حل‌های جدید برای هر صنعت در جهان، به عنوان مقصد برتر برای استارت‌آپ‌ها در جهان تبدیل شود. هند.

این پیشکسوت صنعت توصیه ای هم به موسسان استارت آپ داشت.

وی گفت: بنیانگذاران قبل از اینکه به ارزش گذاری فکر کنند باید به فکر ایجاد ارزش باشند، باید بر عملکرد و خدمت به مشتریان تمرکز کنند، آنها باید بر حاکمیت و ایجاد شرکت ها و سازمان های بلندمدت تمرکز کنند.

آنها همچنین باید اطمینان حاصل کنند که نه تنها سرمایه گذاران اولیه، بلکه آخرین سرمایه گذاران نیز از سرمایه گذاری در شرکت خود سود می برند.

گوپالاکریشنان همچنین بر لزوم ایجاد اعتماد در اکوسیستم توسط همه ذینفعان تاکید کرد.

او گفت: «از طرف سرمایه‌گذاران، آنها باید به ایجاد بنگاه‌های بادوام کمک کنند، ارزش‌گذاری به دنبال ایجاد ارزش است و وقتی به خروج فکر می‌کنند، باید به یاد داشته باشند که دارند به کسی وارد می‌شوند و مطمئن شوند که آنها نیز از این موضوع منتفع می‌شوند.»

وی گفت که در حالی که دولت با تمرکز شدید خود بر فضای استارتاپی “کار خارق العاده ای” انجام داده است، باید در این سفر با گفت و گوهای مستمر و تمرکز بر سهولت انجام تجارت، بار انطباق و جنبه های مالیاتی شتاب ادامه یابد. .

گوپالاکریشنان گفت: “این شرکت ها می توانند در هر نقطه از جهان کسب و کاری راه اندازی کنند، بنابراین ما باید مطمئن شویم که آنها دلیل خوبی برای ماندن و ماندن در هند دارند. این یک روند مداوم در این دنیای رقابتی است.”