استارت آپ های فنی: بیش از 50٪ استارت آپ های فنی انتظار دارند که درآمد آنها طی شش ماه به سطح قبل از Covid-19 برسد: نظرسنجی

بر اساس یک نظرسنجی ، کمی بیش از نیمی از استارت آپ های فن آوری در هند انتظار دارند که درآمد آنها طی شش ماه آینده به سطح قبل از Covid-19 برسد ، که ناشی از افزایش پذیرش دیجیتال و علاقه سرمایه گذاران به پشتیبانی از استارت آپ های مرحله اولیه است.

بازیابی درآمد و بودجه بالاتر نیز باری استارت آپ های فناوری را افزایش داده است ، به طوری که 43٪ پاسخ دهندگان در یک نظرسنجی توسط گروه لابی صنعت Nasscom انجام داده اند که اکنون بیش از شش ماه پول نقد برای ادامه کار خود دارند.

این یک پیشرفت نسبت به زمانی است که فقط 8٪ از شرکتهای نوپا گفته بودند که بیش از شش ماه باند پرواز در اولین نظرسنجی Start-pulse Nasscom در مارس-آوریل انجام داده اند ، درست پس از اعمال اولین قفل توسط دولت.

دبجانی غوش ، رئیس Nasscom گفت: “اکوسیستم استارت آپ هند یک معیار جهانی در مقاومت و انعطاف پذیری در این سال مخل ایجاد کرده است.” “یک استارت آپ بزرگ فن آوری ، تمرکز قوی بر نوآوری و غیرت کارآفرینان عامل رشد این اکوسیستم بوده اند.”

ناسکام افزود که 25٪ از استارتاپهایی که مورد بررسی قرار گرفته اند ، در مقایسه با 7٪ در نظرسنجی قبلی ، بودجه خود را جمع آوری کرده اند. همچنین مشخص شد که 30٪ از شرکتهای B2B افزایش درآمد را نشان می دهند ، با 72٪ از پاسخ دهندگان که محصولات خود را با راه حل های فن آوری عمیق افزایش می دهند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که استارت آپ های tech، fintech و tech-health بهبود سریعتر گزارش شده اند ، به دلیل تقاضای زیاد به دلیل همه گیری Covid-19 برای کلاس های آنلاین ، پرداخت دیجیتال ، بیمه آنلاین و سرمایه گذاری و مشاوره آنلاین با ادامه مصرف کنندگان ترس از بیرون آمدن