استخدام بدون وجه نقد: به نظر می رسد Cashfree در سال 2021 قدرت کارمندان را دو برابر می کند

شرکت پرداخت و فناوری بانکی Cashfree به دنبال استخدام 400 کارمند عجیب و غریب طی سال آینده است ، زیرا تجارت الکترونیکی و بخش های پرداخت دیجیتال در میان همه گیر ویروس کرونا شاهد افزایش است.

این شرکت نوپا با بیش از 225 استخدام جدید در سال جاری ، نیروی کار خود را به بیش از 225 کارمند تقویت کرده است. استخدام رسمی شامل انتصابات ارشد از جمله در سطح مدیر در تیم های مهندسی ، مدیریت محصول ، منابع انسانی و رشد بود.

این شرکت همچنین قصد دارد با ارزیابی ، پاداش و تبلیغات تیم فعلی ، طبق برنامه باقی بماند.

“انتظار می رود طی دو تا سه سال آینده پرداخت دیجیتال 10 برابر رشد کند. با افزایش اخیر معاملات آنلاین در هند تا سطح بی سابقه ای ، ما به طور فعال در حال توسعه نوآوری ها و ایجاد محصولاتی هستیم که به مشاغل امکان پردازش پرداخت دیجیتال در مقیاس را می دهد. ما در حال سرمایه گذاری بر روی افراد ماهر و با استعدادی هستیم که نوآوری را ایجاد می کنند و یک اکوسیستم پرداخت یکپارچه برای مشاغل ، بازرگانان و مشتریانی که به دیجیتال فکر می کنند ، ایجاد می کنند. ”

وی افزود: “داشتن نیروی استعدادی تازه و دستیابی به اهداف پیش از همه گیری ، در واقع وجود استعدادی تازه ، در میان چنین اوقات دشواری ، تجربه ای راضی کننده بوده است. استخدام ، و همچنین گرایش شرکت به بیش از 130 استخدام جدید ، به صورت دیجیتالی و در عمودی های مختلف از جمله مدیریت محصول ، رشد و بازاریابی به پایان رسید ، “گفت: Sapna Sukumar ، رئیس منابع انسانی.

در حال حاضر ، این شرکت در حال افزایش حجم تجارت خود برای انجام حدود پنج میلیون معامله در روز طی هفت تا نه ماه آینده است زیرا شرکت های بیشتری در سراسر کشور به سمت راه حل های دیجیتال حرکت می کنند. Cashfree به غیر از حمایت از بازرگانان ، با NBFC و م institutionsسسات مالی خرد نیز کار می کند ، که هر روز حجم زیادی از هزینه ها را پردازش می کنند.

از مارس ، Cashfree سالانه بیش از 12 میلیارد دلار پرداخت را پردازش کرده است و انتظار می رود رشد مالیات 3 برابر هم در درآمد و هم در سال مالی 21 داشته باشد. دور بودجه استارت آپ سری B ، به رهبری Apis Partners ، برای تحقیق و توسعه ، ساخت خطوط تولید جدید و تقویت تیم و همچنین شرکت در بازارهای در حال ظهور استفاده می شود.