استخدام Flipkart: Flipkart قصد دارد 300 فارغ التحصیل را استخدام کند

Flipkart ، بازیکن برجسته تجارت الکترونیکی هند ، قصد دارد 300 دانشجو از کالج های برجسته از جمله موسسات فناوری هند و موسسات مدیریت هند استخدام کند.

استخدام شرکت متعلق به والمارت در پردیس های سال جاری احتمالاً 30 درصد بیشتر از سال گذشته خواهد بود. این هر دو استعداد فنی و غیر فنی را استخدام خواهد کرد.

“استخدام های دانشگاه ما بخش مهمی از استعدادهای ما را تشکیل می دهند. مشابه سالهای گذشته ، امسال نیز برای داشتن استعدادهای تازه با IIT و مدارس تجاری معتبر در سراسر کشور درگیر می شویم. ”گفت: کریشنا راگاوان ، مدیر ارشد مردم در فلیپ کارت

این شرکت از استخدامهای دانشگاه ، مسابقات مطالعه موردی (GRiD و WiRED) و پیشنهادات پس از کارآموزی برای استخدام استعدادهای دانشگاه استفاده می کند. Flipkart احتمالاً 80 فارغ التحصیل از IIT را استخدام می کند ، جایی که محل های نهایی در آنجا جریان دارد.

راگاوان گفت: “هدف ما در حال حاضر استخدام 300 كارمند تمام وقت از دانشگاه ها است كه در سال 2021 به ما خواهند پیوست. این استخدام های جدید 180 مهندس را تشكیل می دهند.”

این شرکت تجارت الکترونیکی مهندسان توسعه نرم افزار ، دانشمندان داده ، تحلیل گران تجارت ، مدیران محصولات و طراحان محصولات را استخدام می کند.

وی گفت: “بسته های پرداختی برای همه این نقش ها همچنان بسیار رقابتی و مطابق با استانداردهای صنعت است.”

Flipkart به تمام کارآموزی و پیشنهادات خود در پردیس تمام وقت امسال ارج نهاده است.

راگوان گفت: “ما همچنان متعهد هستیم كه بهترین فرصت ها را فراهم كنیم.”

Flipkart همچنین از طریق برنامه نامزدی در دانشگاه و استخدام خود به نام “Girls Wanna Code” مهندس زنان استخدام می کند.

وی گفت: “امسال ، برنامه” Girls Wanna Code “از دانشكده های مهندسی فقط زنان در سراسر كشور مشاركت داشته است.”