اسکوترهای الکترونیکی زیپ الکتریک: زیپ الکتریک تا سال 2024 یک میلیون اسکوتر الکترونیکی را برای زوماتو به کار خواهد گرفت.

زیپ الکتریک روز سه شنبه اعلام کرد تا سال 2024 یک میلیون اسکوتر الکترونیکی را برای پلتفرم تحویل غذای آنلاین Zomato مستقر خواهد کرد.

این شرکت گفت که این انجمن بخشی از برنامه بزرگتر Zomato است که تا سال 2030 کاملاً برقی شود.

Mohit Sardana، COO، تحویل غذا در Zomato، گفت: “این ارتباط ما را قادر می سازد تا انتشار کربن را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم و گزینه های تحویل پایدار در آخرین مایل را برای مشتریان خود به ارمغان بیاوریم. ما مشتاقانه منتظر همکاری با یکدیگر برای ایجاد تحویل کارآمدتر و سازگار با محیط هستیم.” .

زیپ الکتریک که تا به امروز 37.5 میلیون دلار جمع آوری کرده است، تا کنون بیش از 13000 وسیله نقلیه الکتریکی را در جاده ها مستقر کرده است.

“تحویل غذا تماماً روی دو چرخه است و عمدتاً با بنزین کار می کند و در عین حال می خواهیم برای صرفه جویی در هزینه ها به سمت خودروهای برقی حرکت کنیم. با استفاده از فناوری مدیریت ناوگان برقی الکتریکی و راه حل های شرکای نوآورانه، هدف ما ایجاد یک کارآمدتر است. توشار مهتا، مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران زیپ الکتریک، گفت، تجربه تحویل پایدار و مشتری محور.

در ماه فوریه، پلتفرم EV-as-a-service 25 میلیون دلار به رهبری Gogoro، یک رهبر فناوری جهانی در اکوسیستم تعویض باتری، در بودجه سری B خود جمع آوری کرد.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


با بودجه جدید، Zypp قصد دارد اندازه ناوگان خود را از 10000 به 200000 خودروی برقی افزایش دهد و تا سال 2025 جای خود را به 30 شهر در هند گسترش دهد.

Zypp در حال حاضر به Zomato، Swiggy، BigBasket، Amazon، Flipkart، Zepto، Blinkit و بسیاری دیگر با راه حل های EV و همچنین شرکای تحویل خدمات ارائه می دهد.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.