برادران روبن دومین ثروتمند در بریتانیا، هندوجاها سومین

برادران متولد بمبئی دیوید و سایمون روبن با ثروت خالص 21.465 میلیارد پوند در فهرست ثروتمندان سالانه ساندی تایمز که سر لئونارد دارای تابعیت دوگانه بریتانیایی-آمریکایی الاصل روسی است در رتبه دوم ثروتمندترین بریتانیا قرار دارند. بلاواتنیک با ثروتی معادل 23 میلیارد پوند. در پیش نمایشی از رده بندی روزنامه تایمز در روز جمعه، برادران هندوجا – که سال گذشته رتبه دوم را با روبنس به اشتراک گذاشته بودند – با ارزش خالص تخمینی 17 میلیارد پوند به رتبه سوم سقوط کردند. پس از آنها، مخترع و کارآفرین بریتانیایی سر جیمز دایسون و خانواده آنها قرار دارند که در سال 2020 با ثروتی که 16.3 میلیارد پوند تخمین زده می شود از رتبه اول به رتبه چهارم سقوط کردند.

در جایگاه پنجم، لاکشمی ان میتال، سرمایه دار فولاد، لاکشمی ان میتال قرار دارد که در سال گذشته 7.899 میلیارد پوند به ثروت خود اضافه کرد تا از رتبه نوزدهم خود در سال 2020 چندین پله صعود کند. [ArcelorMittal Group] ردپای کربن، تلاش کوچکی برای شرکتی که در سال 2020 58 میلیون تن سنگ آهن استخراج کرد و 71.5 میلیون تن فولاد خام تولید کرد، تلاش کوچکی نیست.

مشخص شده است که روبن ها در طول همه گیری همه گیر شروع به خرید کرده اند و هتل های کم ارزش و سایر دارایی ها را به سرقت برده اند. «روبن‌ها ساختمان‌های ایالات متحده را برای برندهای لوکس می‌خرند که بعید است در اثر همه‌گیری آسیب ببینند، مانند تیفانی، آرمانی و الکساندر مک‌کوئین. همچنین سرمایه گذاری های قابل توجهی در مایورکا و اسپانیا انجام شده است، جایی که برادران قصد دارند صدها اقامتگاه لوکس بسازند.