بهاویش آگاروال: رئیس اولا بهاویش آگاروال شرکت جدیدی را راه اندازی کرد که احتمالاً وارد فضای هوش مصنوعی می شود

بهاویش آگاروال، بنیانگذار و مدیر عامل Ola Cabs و Ola Electric، در حال ورود به یک تجارت جدید است. به گفته دو منبع اصلی، او یک شرکت جدید راه اندازی کرده است، و این احتمالاً در فضای هوش مصنوعی (AI) خواهد بود.

در آوریل امسال، آگاروال یک شرکت جدید به نام Krutrim SI Designs Private Ltd ثبت کرد. او و تنتی ونوگوپالا کریشنامورتی تنها دو مدیر شرکت جدید هستند که در 5 آوریل تأسیس شد، اسنادی را نشان می دهد که از وزارت امور شرکت توسط سایت اطلاعات تجاری تهیه شده است. توفلر.

منابع می گویند که آگاروال به زودی تامین مالی شرکت جدید را از سرمایه گذاران خواهد بست.

کریشنامورتی که معمولاً با نام TVG شناخته می شود، مشاور قدیمی آگاروال است و عضو هیئت مدیره تمام شرکت های او است. آگاروال شرکت گل سرسبد خود را ANI Technologies دارد که Ola Cabs را اداره می کند. Ola Electric Mobility که تجارت خودروهای الکتریکی را اداره می کند. Ola Electric Technologies که بر تحقیق و توسعه تمرکز دارد. خدمات مالی Ola، که به طور کامل توسط ANI Technologies خریداری شده است، اسناد را نشان می دهد.

اسناد نشان می دهد که کریشنامورتی مدیر هیئت مدیره همه این شرکت ها و یک شرکت دیگر به نام Ola Electric Charging Pvt Ltd است که یکی از شرکت های تابعه Ola Electric Mobility است.

عجیب است که برخلاف دیگر شرکت‌های آگاروال، شرکت جدید Krutrim در نام ثبت خود “Ola” ندارد. منابعی که قبلا ذکر شد می‌گویند آگاروال ممکن است تعهد سرمایه‌گذاری برای این سرمایه‌گذاری جدید هوش مصنوعی را از Matrix Partners، شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر که سرمایه‌گذار اولیه در Ola Cabs است، دریافت کرده باشد.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


Matrix Partners و Aggarwal در طول سال‌ها با سرمایه‌گذاری قبلی در تمام شرکت‌های گروه Ola در مرحله راه‌اندازی، همکاری نزدیکی را ایجاد کرده‌اند. ماتریکس قبلا در Ola Electric، Ola Financial Services و Avail Finance سرمایه گذاری کرده بود که توسط برادر آگاروال، Ankush Aggarwal اداره می شد. Avail Finance بعداً توسط Ola Cabs خریداری شد. Ola و Matrix Partners به ​​ایمیل‌های ET Prime که به دنبال تأیید این توسعه بودند، پاسخ ندادند.

به نظر می رسد آگاروال، که در میانه جمع آوری کمک های مالی در Ola Electric است و در حال ترسیم یک دوره برای لیست عمومی آن در سال آینده است، به طور موازی در راه اندازی یک سرمایه گذاری هوش مصنوعی کار خواهد کرد. او در سال 2022 با راه‌اندازی Ola Dash به تجارت سریع روی آورد.

چند ماه قبل از آن، او یک سرویس ماشین کارکرده به نام Ola Cars راه اندازی کرده بود. در حوالی آن زمان، علاقه شدید سرمایه گذاران سرمایه گذاری خطرپذیر به چهار استارت آپ خودروی مستعمل کمک کرد تا به تک شاخ تبدیل شوند. Ola Cars و Ola Dash که به صورت عمودی Ola Cabs راه اندازی شده بودند، به سرعت جمع شدند.

آگاروال اخیراً به هوش مصنوعی علاقه نشان داد. او مرتباً در مورد هوش مصنوعی توییت می‌کرد و گفت که هند باید در پذیرش فناوری‌های هوش مصنوعی پیشتاز باشد. به گفته یکی از منابع، آگاروال اخیراً به تایوان رفته است که مرکز اصلی تراشه‌های سیستم‌های محاسباتی هوش مصنوعی است.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.