بودجه عمومی فونپ آتلانتیک: PhonePe 100 میلیون دلار دیگر از جنرال آتلانتیک دریافت می کند

به گفته دو نفر از افراد آگاه، PhonePe، شرکت بزرگ پرداخت دیجیتال، 100 میلیون دلار دیگر از حامی فعلی جنرال آتلانتیک و وجوه وابسته به آن به عنوان بخشی از بودجه اولیه 1 میلیارد دلاری خود دریافت کرده است.

سهم جدید با ارزش گذاری پیش از پول 12 میلیارد دلاری، درست مانند قسط های قبلی، افزایش یافته است.

با این کار، شرکت پرداخت دیجیتال تا به امروز 750 میلیون دلار در افزایش مستمر خود جمع آوری کرده است. جنرال آتلانتیک و وجوه وابسته به آن در مجموع 450 میلیون دلار به عنوان بخشی از این افزایش جمع آوری کرده اند.

PhonePe آخرین دور جمع آوری کمک های مالی خود را با سرمایه گذاری عمده سهام خصوصی جهانی جنرال آتلانتیک با سرمایه 350 میلیون دلاری در ژانویه آغاز کرده بود.

هنگامی که ET تماس گرفت، سخنگوی PhonePe توسعه را تایید کرد و گفت: “PhonePe یک قسط 100 میلیون دلاری اضافی از سرمایه گذاری جنرال آتلانتیک و سرمایه گذاران مشترک آن را به عنوان بخشی از جمع آوری کمک مالی ما تایید می کند.”

این چهارمین بخش مالی برای بخش عمده پرداخت های دیجیتال است که در دسامبر گذشته اعلام کرد که مالکیت آن از شرکت تجارت الکترونیک داخلی Flipkart جدا شده است.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


قبل از این جمع آوری کمک مالی، جنرال آتلانتیک حدود 2.9٪ در PhonePe را در اختیار داشت، و والمارت، مادر Flipkart، حدود 70٪ مالک آن بود. انتظار می رود ساختار نهایی سهام تا پایان این افزایش اولیه قفل شود. آخرین بخش PhonePe 200 میلیون دلار در ماه مارس بود که از سهامداران عمده Walmart جمع آوری شد.

اخبار تزریق جدید در زمانی منتشر می شود که PhonePe آرزوهای تجارت الکترونیک خود را با راه اندازی برنامه تجارت ابرمحلی خود Pincode در پلتفرم ONDC (شبکه باز برای تجارت دیجیتال) آشکار کرده است.

همچنین به دنبال ورود به فضای خرید-اکنون-پرداخت-بعد (BNPL) با خرید ZestMoney بود. با این حال، همانطور که ET برای اولین بار در 30 مارس گزارش داد، مذاکرات توافق بین دو طرف بر سر مسائل مربوط به دقت به شکست انجامید.

اکنون منابع می گویند که این شرکت در حال برنامه ریزی برای کار روی یک محصول BNPL در داخل است و ممکن است برخی از کارکنان ZestMoney را برای ایجاد اعتبارات مصرفی خود فریب دهد.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.