بودجه: Byju’s در حال مذاکره برای جمع آوری وجوه تازه از T Rowe Price ، BlackRock و دیگران است

دو دانشمند گفتند که شرکت فناوری آموزش Byju’s در حال مذاکره برای بستن بودجه تازه 200 میلیون دلار از مدیر دارایی ایالات متحده T Rowe Price و سرمایه گذار موجود BlackRock است که شرکت مستقر در بنگالورو را 12 میلیارد دلار ارزیابی می کند.

آخرین جمع آوری کمک های مالی در زمانی انجام می شود که واحد عمده edtech در حال جمع آوری سرمایه از سرمایه گذاران بی شمار بوده است زیرا ارزیابی آن تقریبا هر چند ماه یکبار افزایش می یابد. از 5.7 میلیارد دلار در ژوئیه 2019 به حدود 10.8 میلیارد دلار در دور قبلی خود ، این شرکت یکی از سریعترین افزایش قیمت ها را برای یک شرکت اینترنتی داخلی ثبت کرده است.

T Rowe Price ، که بیش از 1 تریلیون دلار دارایی را مدیریت می کند ، تا زمانی که شرط بندی های فن آوری هند انجام می شود ، نسبتاً انتخابی بوده است. اگر معامله با Byju’s انجام شود ، پس از حمایت از شرکت پرداخت دیجیتال Paytm و Flipkart ، این تنها سومین سرمایه گذاری آن در یک استارت آپ خصوصی هند است.

هنگامی که سخنگوی Byju تماس گرفت ، در مورد توسعه اظهار نظری نکرد ، در حالی که یک درخواست ایمیل ارسال شده به T Rowe Price پاسخی دریافت نکرد.

Byju به دلیل قفل شدن ناشی از Covid-19 که منجر به انتخاب والدین برای دوره های آنلاین شده است ، به دلیل تعطیل بودن مدارس در سراسر هند ، به طور قابل توجهی سود می برد. از ماه سپتامبر ، Byju’s اعلام کرد که بیش از 25 میلیون دانش آموز جدید از زمان شروع قفل شدن به 70 میلیون نفر از جمله 4.5 میلیون مشترک پرداخت شده اضافه کرده است.

در حالی که هیچ برنامه فوری IPO برای Byju وجود ندارد ، بودجه جدید به رشد غیرعادی آن و ورود به بازارهای سودآور مانند ایالات متحده کمک می کند.

gfxxETtech

در ماه آگوست ، این سال ، WhiteHat Jr را خریداری کرد که به دانشجویان آموزش کدگذاری در فضای K-12 و بخش edtech گسترده تر را می دهد. این شرکت همچنین Osmo ، استارتاپ edtech مستقر در ایالات متحده را سال گذشته به عنوان راهی برای ورود به بازار در آن بازار خریداری کرده بود. Byju همچنین LabInApp مستقر در Hubli را خریداری کرد ، استارت آپ ایجاد شبیه سازی مجازی آزمایشات علمی ، یک راه حل مورد تقاضا در زمانی که مدارس تعطیل هستند و دانش آموزان به آزمایشگاه های علوم دسترسی ندارند.

در ماه سپتامبر ، Byju’s BlackRock ، Sands Capital و Alkeon Capital را به لیست حامیان در حال رشد خود افزود. این سرمایه گذاری بخشی از دور بودجه جاری بود که در اوایل ماه جاری با هدایت سهامدار عمده سهام بزرگ دریاچه نقره ای ایالات متحده اعلام شد. Byju’s در آن زمان گفت که در دور بودجه فعلی با ارزش 10.8 میلیارد دلار ، مبلغ 500 میلیون دلار سرمایه جمع می کند و این دومین استارت آپ با ارزش در کشور پس از غول پرداخت دیجیتال Paytm است. جنرال آتلانتیک ، Owl Ventures و Tiger Global نیز در جمع آوری کمک های قبلی شرکت کردند.