بودجه FreshToHome: FreshToHome 121 میلیون دلار بودجه سری C را می بندد

FreshToHome یک دوره 121 میلیون دلاری (حدود 892 کرور روپیه) را به رهبری شرکت سرمایه گذاری دبی (ICD) – بازوی اصلی سرمایه گذاری دولت دبی ، شرکت های خصوصی سهام Investcorp و Ascent Capital ، موسسه مالی توسعه دولت ایالات متحده – DFC ، گروه آلانا و سایر سرمایه گذاران.

Iron Pillar ، سرمایه گذار اصلی در مرحله بودجه سری B FreshToHome ، همچنین با 19 میلیون دلار در جمع آوری کمک مالی شرکت کرد. بارکلی مشاور معامله بود.

ET اولین کسی بود که تحولات منتشر شده خود را به تاریخ 13 اکتبر گزارش کرد. این شرکت قصد دارد از درآمد حاصل از دور بودجه سری C برای گسترش در بازار اصلی هند ، و همچنین خاورمیانه استفاده کند ، ضمن اینکه تمرکز بیشتری بر زنجیره تأمین عمیق تر دارد. ادغام ، در یک بیانیه رسمی گفت.

شان کاداویل ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت FreshToHome ، در یک مقام رسمی گفت: “ما تازه شروع به خراش سطح یک بازار بسیار بزرگ کرده ایم و افزایش سرمایه فعلی به ما کمک خواهد کرد تا از طریق گسترش سریع در هند و خاورمیانه ، توانایی بالقوه خود را درک کنیم.” بیانیه.

ET ، با استناد به پرونده ها و منابع ، گزارش داده بود كه دیوید ونر ، مدیر ارشد مالی فیس بوك و یك سرمایه گذار جدید ، نیز در آخرین دور شركت كرده و به شركت غذای تازه مصرف كننده مستقیم با ارزش گذاری 380 دلار ارزآوری داده است. – 400 میلیون دلار

این شرکت ، ارزش گذاری خود را در بیانیه تهیه شده خود در روز سه شنبه اعلام نکرد. این همچنین افرادی مانند مارک پینکوس – بنیانگذار Zynga ، دیوید کران – مدیر عامل Google Ventures ، پیت بریگر – رئیس قلعه ، عبدالعزیز الغوریر – رئیس بانک مشرق ، راجان آناندان از سکویا و سایر سرمایه گذاران مشهور را در میان فهرست خود دارد. از حامیان اولیه

“FreshToHome پیشرو در استفاده از فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی و نوآوری در تجارت برای ارائه ارزش پیشنهادی برتر به مشتریان و تامین کنندگان در یک بازار بزرگ و مهم است. در ICD ، ما به دنبال مشارکت با شرکت هایی مانند FreshToHome هستیم که قادر به ایجاد زمینه جدید برای منافع بیشتر در حالی که از فرصت ایجاد ارزش سهامداران بزرگ نیز بهره مند می شوید ، “خلیفه الدابوس ، معاون مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دبی ، در بیانیه رسمی گفت.

دور سرمایه گذاری اشتهای سرمایه گذاران را در بخش تحویل مستقیم به خانه تقویت می کند ، مشاغلی که پس از شیوع ویروس Covid-19 سرعت بیشتری گرفت.

FreshToHome با Licious ، BigBasket و استارتاپ های کوچکتر از جمله ZappFresh ، TenderCuts و بازیکنان آفلاین محلی که از برنامه های آنلاین مانند Swiggy و Dunzo برای جلب مشتری استفاده می کنند ، رقابت می کند.

با این وجود تخصص FreshToHome در تأمین مستقیم منابع ، قابلیت های ذخیره سازی سرما و شبکه توزیع و تأمین شبکه نهفته است. تمرکز سرمایه گذاران در ارائه سرمایه و حمایت از فن آوری برای کشاورزان و ماهیگیران نیز جلب شده است.

“در Investcorp ، ما به شرکتهایی نگاه می کنیم که با تأثیر اثبات شده از بالا و پایین ، طبقه بندی را دوباره تعریف می کنند. ما معتقدیم که FreshToHome کاملاً متناسب با این لایحه است و آماده دستیابی به مقیاس قابل توجه است. ما مشتاقانه منتظر این مشارکت و پشتیبانی شرکت در Gaurav Sharma ، رئیس سهام خصوصی در Investcorp India ، گفت:

این شرکت که در سال 2015 توسط شان کاداویل و ماتیو جوزف برای تحویل ماهی و گوشت تاسیس شد ، میوه ها و سبزیجات تازه و غذاهای آماده را نیز در هفت شهر به فروش می رساند.

سال گذشته ، این شرکت رد پای خود را به امارات متحده عربی نیز گسترش داد ، و احتمالاً به خارج از امارات متحده عربی به سایر کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل خواهد شد. همچنین در حال برنامه ریزی برای گسترش به سایر بازارهای شورای همکاری خلیج فارس مانند عربستان سعودی است.