بورس تحصیلی رودز: چهار آمریکایی-هندی آمریکایی از بین 32 دانشجویی که به عنوان بورس تحصیلی رودز از آمریکا انتخاب شده اند

نیویورک: چهار هندی-آمریکایی در میان 32 دانشجویی قرار دارند که به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 امسال از ایالات متحده به عنوان محققان رودز انتخاب شده اند.

گروه متنوعی که موفق به دریافت بورسیه دانشگاه آکسفورد انگلیس شده اند ، متشکل از مهاجران و دانشجویان رنگارنگ است.

وزیر امریکایی اعتماد رودز ، الیوت گرسون نام 32 آمریکایی انتخاب شده به عنوان محققان رودز را به نمایندگی از ایالات متحده روز یکشنبه اعلام کرد.

این چهار دانش آموز هندی-آمریکایی شامل Swathi R Srinivasan ، Vijayasundaram Ramasamy ، Garima P Desai و Savarni Sanka هستند.

گرسون گفت: “قبلاً هیچ كلاسی از دانش پژوهان رودس به طور كاملاً مجاز انتخاب نشده است كه هم كاندیداها و هم منتخبان با خیال راحت ، مستقل و دیجیتالی شركت كنند.

وی گفت: کلاس امسال برای بورس تحصیلی معتبر منعکس کننده “تنوع قابل توجهی است که ایالات متحده را مشخص و تقویت می کند.”

از 32 دانش آموز ، 22 نفر رنگین پوست هستند. 10 نفر سیاه پوست هستند ، برابر است با بیشترین تعداد انتخاب شده در طول یک سال در ایالات متحده ، 9 نفر از آمریکایی های نسل اول یا مهاجر و یک نفر یک رویاپرداز است که دارای وضعیت فعال تعویق برای ورودهای کودکی (DACA) است. هفده نفر از برندگان زن ، 14 نفر مرد و یک نفر غیر باینری است.

این جوانان خوش فکر آمریکایی اکتبر سال آینده به آکسفورد می روند تا در رشته های گسترده علوم اجتماعی ، بیولوژیکی ، فیزیکی ، علوم انسانی و سیاست های عمومی تحصیل کنند.

گرسون گفت: “آنها در حال حاضر رهبر هستند و ما اطمینان داریم كه مشاركت آنها در زمینه رفاه عمومی در سطح جهانی به طور تصاعدی در طول دوره شغلی آنها گسترش خواهد یافت.”

سرینیواسان از اوهایو ، با تمرکز بر نابرابری در بهداشت عمومی ، یک استاد ارشد در کالج هاروارد با دو غلظت در مطالعات اجتماعی و تاریخ علوم است. وی همچنین در حال نوشتن یک رساله برای گروه شیمی است.

وی کارآموز برنامه مشترک سازمان ملل در زمینه اچ آی وی / ایدز در ژنو بود ، تحقیقات و فعالیت گسترده ای را در زمینه اپیدمی مواد افیونی انجام داده و ریاست برنامه سیاست را در انستیتوی سیاست مدرسه کندی بر عهده داشته است. او همچنین یک طراح رقص غونگرو است. در آکسفورد ، او قصد دارد کارشناسی ارشد را انجام دهد. در بهداشت بین الملل و طب گرمسیری و کارشناسی ارشد در مطبوعات اجتماعی سیاست ، بیانیه مطبوعاتی از اعتماد رودز گفت.

رامزامی از کانزاس در سال 2018 از دانشگاه جان هاپکینز در رشته مطالعات بهداشت عمومی فارغ التحصیل شد. از زمان فارغ التحصیلی ، وی به مدت یک سال دستیار ویژه در بخش بهداشت شهر بالتیمور بود و در حال حاضر به عنوان مشاور سیاست و بودجه در دفتر فرماندار کانزاس ، لورا کلی ، با مسئولیت برنامه بازسازی COVID-19 ایالت مشغول به کار است.

در حالی که در جان هاپکینز بود ، او یک داوطلب فعال در زمینه بهداشت و درمان و خدمات اجتماعی در محله های محروم بود. وی همچنین رئیس مشترک شورای دانشجویان هندو دانشگاه بود ، به عنوان دستیار تحقیق و تدریس در بهداشت عمومی کار می کرد و در مبارزات سیاسی بسیار فعال بود. در آکسفورد ، او قصد دارد کارشناسی ارشد را انجام دهد. در بخش سیاست های مقایسه ای اجتماعی و کارشناسی ارشد سیاست های عمومی ، در این انتشار آمده است.

دسایی ، از کالیفرنیا ، در ماه مه سال 2020 از دانشگاه کالیفرنیا ، سانتا کروز فارغ التحصیل شد و دارای دو گرایش در زمینه مطالعات محیطی و اقتصاد است. او در حال حاضر به عنوان برنامه ریز حمل و نقل در اوکلند ، کالیفرنیا کار می کند. او در UC-Santa Cruz به عنوان دستیار تحقیق در زمینه مسکن و حمل و نقل کار می کرد. او علاقه زیادی به استفاده از اقتصاد به عنوان ابزاری برای حل مسائل فوری آب و هوا دارد. او در آکسفورد قصد دارد کارشناسی ارشد را دنبال کند. در اقتصاد برای توسعه و کارشناسی ارشد در بخش تغییر و مدیریت محیط زیست ، در این نسخه آمده است.

سانکا از کارولینای شمالی یک دانشجوی ارشد در دانشگاه ویک فارست است که در آنجا در رشته های سیاسی و امور بین الملل و در زبان اسپانیایی گرایش دارد ، و یک دانشجوی جزئی در خاورمیانه و آسیای جنوبی است.

وی سابقه علمی کاملی دارد و رهبر بسیاری از سازمانهای دانشجویی از جمله انجمن دانشجویان هندو و انجمن دانشجویان پیشرفت پناهندگان است. وی همچنین در اسپانیا ، مراکش و نیکاراگوئه تحصیل کرده یا کارهای داوطلبانه انجام داده است. او که در آکسفورد علاقه مند به بهبود وضعیت رفاه مهاجران و حاشیه نشینان است ، قصد دارد کارشناسی ارشد را انجام دهد. در مطالعات پناهندگان و مهاجرت اجباری و استاد سیاست عمومی.

بورس های تحصیلی رودز کلیه هزینه های دو یا سه سال تحصیل در دانشگاه آکسفورد انگلیس را تأمین می کند. بورس های تحصیلی در سال 1902 توسط ویل سیسیل رودز ایجاد شد.

دانش پژوهان رودز در یک فرآیند دو مرحله ای انتخاب می شوند. ابتدا متقاضیان باید توسط کالج یا دانشگاه خود تأیید شوند. امسال بیش از 2300 دانش آموز روند درخواست را آغاز کردند. 953 مورد تأیید 288 کالج و دانشگاه مختلف قرار گرفتند. سپس کمیته های انتخاب در هر یک از 16 منطقه ایالات متحده قوی ترین متقاضیان را دعوت می کند تا برای مصاحبه در مقابل آنها حضور پیدا کنند.

32 دانش پژوه رودز که از ایالات متحده انتخاب شده اند ، به یک گروه بین المللی دانش پژوهی که از بیش از 60 کشور جهان انتخاب شده اند ، می پیوندند. علاوه بر 32 آمریکایی ، اکنون دانشمندان نیز از کشورهایی از جمله استرالیا ، کانادا ، چین ، آلمان ، هنگ کنگ و هند و غیره انتخاب می شوند.

“یک محقق رودز باید نویدبخش رهبری باشد. به طور خلاصه ، ما به دنبال جوانان برجسته با عقل ، شخصیت ، رهبری و تعهد به خدمت هستیم. ”