بیماری همه گیر COVID تمرکز خود را بر روی شرکت های سرمایه گذار خطرپذیر برای تغییر اقلیم بازمی گرداند: PwC

بمبئی: حتی در شرایطی که دنیا امیدوار است که به واکسن Covid نگاه کند ، به نظر می رسد همه گیری توجه مردم را به سرمایه گذاری در استارت آپ های تغییر اقلیم بازگردانده است. بسیاری از شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر اکنون می توانند برای سرمایه گذاری در استارتاپ هایی که تمرکز خود را بر ارائه راه حل هایی در زمینه محیط زیست و تغییرات آب و هوایی دارند ، پیش بینی کنند. ردیاب های صنعت می گویند این نیز در شرایطی اتفاق می افتد که چندین نظرسنجی نشان داده است که نسل جوان به طور فزاینده ای نسبت به تغییرات آب و هوایی هوشیار می شوند.

“جهان در حال رقابت برای محدود کردن تغییرات آب و هوایی است. حوادث سال گذشته آسیب پذیری های ریشه دار اقتصاد جهانی در برابر یک شوک جهانی سیستماتیک را به نمایش گذاشته است. با خاموش کردن و فلج کردن تأثیرات انسانی و اقتصادی جهانی از COVID-19 ، ما پیش نمایشی را دیدیم که نشان می دهد جهان طبیعی تا چه اندازه می تواند بر زندگی ، اقتصاد و جامعه ما تأثیر بگذارد. “گزارش PwC ، وضعیت آب و هوا فنی ، گفت.

طبق این گزارش ، سرمایه گذاری در مراحل اولیه برای فناوری آب و هوا به سرعت در حال رشد است. در طول هفت سال گذشته ، بودجه کل شرکت های فناوری اقلیمی ، میزان ایجاد شرکت های نوپا و متوسط ​​حجم بودجه همچنان رو به افزایش است. از نظر دیدگاه ، این تحقیق نشان می دهد که در سال 2013 بودجه سرمایه گذاری در مراحل اولیه برای شرکت های فناوری آب و هوا حدود 418 میلیون دلار بوده است. با این حال ، در سال 2019 ، بودجه کل سرمایه گذاری به 16.1 میلیارد دلار افزایش یافت که بیش از 3750 درصد افزایش داشت. این در حالی است که 3 برابر نرخ رشد سرمایه گذاری VC در AI ، در یک دوره زمانی مشهور است که به دلیل افزایش سرمایه گذاری در AI (هوش مصنوعی) شناخته شده است.

تجزیه و تحلیل PwC همچنین اکوسیستم پر جنب و جوش و در حال رشد شرکت ها و سرمایه گذاران مرحله اولیه را نشان داد. در سال 2013 ، این شرکت 35 مرحله اولیه ، بذر یا سری A بیش از 1 میلیون دلار را شناسایی کرده بود. این گزارش می افزاید: تا سال 2019 ، این مقدار با 35 درجه افزایش به 353 رسیده است.