تامین مالی web3 polytrade: استارتاپ DeFi Web3 Polytrade 3.8 میلیون دلار بودجه از Alpha Wave، Matrix Partners و دیگران جمع آوری می کند.

Web3 Polytrade، که هدف آن ساده‌سازی زنجیره‌های تامین تجارت جهانی با استفاده از بلاک چین است، 3.8 میلیون دلار در یک دور اولیه به رهبری Alpha Wave، Matrix Partners، Polygon Ventures و CoinSwitch Ventures جمع‌آوری کرده است. Singularity Ventures، GTM Ventures و دیگر سرمایه گذاران فرشته نیز در این دور شرکت کردند.

این استارتاپ در فضای غیرمتمرکز مالی (DeFi) فعالیت می کند.

Polytrade گفت که قصد دارد از این بودجه برای توسعه مجموعه محصولات خود، تمرکز بر بازاریابی و ورود به بازارهای آمریکای لاتین و اروپا استفاده کند.

این شرکت گفت که در دو سه ماهه آینده بر ایجاد پلتفرم تجاری کاملاً یکپارچه تمرکز خواهد کرد.

Polytrade که توسط Piyush Gupta تأسیس شد، با ارائه داده‌های بلادرنگ، کاهش خطاها، تاخیرها و اختلافات، و همچنین بهبود دید و شفافیت، زنجیره تامین را ساده‌سازی می‌کند.

این استارت‌آپ قبلاً توسط Sandeep Nailwal بنیانگذار Polygon، Sameep Singhania بنیانگذار QuickSwap و سایر سرمایه‌گذاران اکوسیستم Web3 حمایت می‌شد.

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


ما می‌دانیم که مشکلات کجاست و همچنین تأثیری که Web3 در دنیای واقعی می‌تواند داشته باشد. گوپتا در بیانیه‌ای گفت: من همچنین قویاً معتقدم که با پولی‌ترید، ما امور مالی تجارت را به یکی از ارجح‌ترین کلاس‌های دارایی برای سرمایه‌گذاران تبدیل خواهیم کرد، با توجه به ایمنی نسبی آن همراه با بازدهی قوی.» این شرکت گفت که در حال حاضر روی جنبه‌های مختلف کار می‌کند. فرآیند تامین مالی تجارت در زمینه هایی مانند پذیره نویسی، توکنیزاسیون، مجموعه ها و تجارت ثانویه دارایی ها.

Polytrade به زودی سیستم شناسایی زنجیره ای ZK-ID را راه اندازی می کند که اعتبار تامین کنندگان و خریداران را بهبود می بخشد. این روش تأیید هویت سریع و ایمن را امکان پذیر می کند و خطر تراکنش های تقلبی را کاهش می دهد.

این شرکت همچنین گفت که بیش از 11 میلیون دلار نقدینگی DeFi و تسهیلات اعتباری سنتی جمع‌آوری کرده است، که آن را به بزرگترین مجموعه از هر پلتفرم مالی تجاری در دنیای DeFi تبدیل کرده است.

Ashish Singhal بنیانگذار و مدیر عامل CoinSwitch گفت: «ما معتقدیم که پروتکل Web3 Polytrade روایت توکنیزاسیون دارایی در دنیای واقعی را تقویت خواهد کرد. رویکرد نوآورانه آن‌ها برای پرداختن به مشکلات MSME (شرکت‌های خرد، کوچک و متوسط) با ردپای جهانی و تمرکز بر آوردن نقدینگی بیشتر به بازارهای مالی تجارت، پتانسیل ایجاد تحول در اکوسیستم تجارت جهانی را دارد.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.