تلویزیون میترون انتصابات جدید رهبری را اعلام کرد

برنامه ویدئویی با فرمت کوتاه هند Mitron TV از گسترش تیم رهبری خود با دو استخدام جدید در روز پنجشنبه خبر داد.

مدیر سابق ByteDance ، شیامانگا باروآ به عنوان رئیس استراتژی محتوا و روزنامه نگار سابق ET ، بیسواروپ گوپتو ، به عنوان رئیس مشارکت ها و سیاست ها به این پلتفرم پیوستند.

Barooah مسئول عملیات محتوای Helo و سردبیر اصلی News Republic بود که بخشی از ByteDance ، شرکت مادر TikTok است. تلویزیون میترون در نقش جدید خود گفت ، وی مسئول توسعه و بهینه سازی استراتژی متناسب با محتوای محرک ، در حالی که محتوا را برای ذینفعان داخلی و خارجی هدایت می کند ، خواهد بود.

گوپتو در نقش جدید خود ، ایجاد سیاست های عمومی برای شرکت و ایجاد اتحاد های دولتی را مورد توجه قرار خواهد داد.

شیوانک آگاروال ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت میترون گفت که تأثیر مصرف فیلم کوتاه و سرگرمی دیجیتال با سرعت بالایی در حال رشد است و این بخش را به یکی از هیجان انگیزترین بخش ها در زمان حال تبدیل کرده است. وی افزود: “در میترون ، ما در یک مرحله رشد قوی هستیم و همچنان به بازآفرینی خود ادامه می دهیم. با تخصص Shyamanga و Biswarup ، ما منتظر تقویت بیشتر پیشنهاد خود و مقیاس کسب و کار در سطح بعدی هستیم.”

Shyamanga Barooah ، رئیس استراتژی محتوا ، میترون گفت که احساس می کند فرصت های زیادی در “فضای پویا” وجود دارد. Gooptu گفت که این یک زمان هیجان انگیز برای چشم انداز فناوری هند است و تلویزیون میترون آماده است تا به یکی از برترین برنامه های رسانه های اجتماعی با فیلم کوتاه تبدیل شود.

این شرکت گفت که از 39 میلیون بارگیری بیشتر در فروشگاه Android Play عبور کرده است. میترون اخیراً Atmanirbhar Apps را راه اندازی کرده است ، یک بستر کشف برای برنامه های هند. این شرکت گفت در حال حاضر ، این پلت فرم میزبان بیش از 100 برنامه است و قصد دارد 500 برنامه را تا پایان سال جاری به ارمغان بیاورد.