تنظیمات مودم ایرانسل : راهنمای تنظیمات مودم های همراه و Td-lte ایرانسل – مودم من

استفاده از این مودم میتواند برای افرادی که میخواهند به طور همزمان از یک مودم استفاده کنند بسیار مناسب است. چندی پیش ایرانسل موفق به دریافت همزمان پروانه بهره برداری از نسل 3 و 4 شبکه تلفن همراه شد. E5373 نیز می تواند کدهای USSD را ارسال و دریافت کند. حداکثر 11 دستگاه نیز می توانند به E5373 متصل بوده و اینترنت را دریافت کنند. در زیر درب باتری این دستگاه یک شکاف microSD تعبیه گشته و با استفاده از آن می توان یک File Server کوچک را در اختیار داشت. این دستگاه کوچک و کم حجم به همراه باتری 1500 میلی آمپری اش می تواند تا 6 ساعت اینترنت LTE را از طریق WiFi به اشتراک بگذارد. مودم E5730 علاوه بر امکان WiFi می تواند اینترنت را از طریق پورت RJ45 نیز به اشتراک بگذارد. مودم ایرانسل یکی از انواع مودمهای پر سرعت میباشد که توسط اپراتور ایرانسل به همراه طرحهای تشویقی و یا بستههای اینترنتی این اپراتور به مشترکین ارائه میشود.

با کوچکترین ناپایداری در سیگنال یا حرکت آن به شبکهی 3G یا 2G، ارتباط اینترنتی شما قطع خواهد شد و این خصیصهی شبکهی TD-LTE است. هنگام ثبتنام هم وضعیت جالب نیست و بعد از پر کردن فیلدهای مورد نیاز، یک شناسه و چند مورد دیگر به شما نمایش داده میشود و بعد از اسکن کردن مدارک به ایمیل مورد نظر، از طرف اپراتور با شما تماس گرفته میشود. بر خلاف اپراتورهای موبایل که در روستاها و شهرهای بسیار کوچک هم دکلهای خود را نصب کردهاند و شهروندان آنتن موبایل دارند، در وایمکس شاهد چنین رویهای نیستیم. E3373 همچنین می تواند با نصب یک microSD درون خود به یک فلش دیسک تبدیل شود. گرچه با توجه به آسان بودن نصب و راهاندازی این مودمها، برخی از افراد از دادن چنین هزینهای هم گله دارند. گرچه کیفیت وایمکس در استانهای کوچکتر هم تضمینی نیست و ممکن است باز هم در این بین اختلالی وجود داشته باشد. تا جای ممکن مودم ایرانسل و همراه اول را از فروشگاههای معتبر و مورد تأیید این اپراتورها تهیه کنید.

در اپراتور ایرانسل، چهار نوع مودم وجود دارد که سه مدل آن با مبیننت یکی است. اتصال با سیم: مودمهای با سیم معمولا از یک پورت USB و همچنین یک پورت LAN بهره می برند، اما با این وجود میتوان گفت که برخی از این نوع از مودمها پورت USB ندارند و برخی دیگر نیز فاقد پورت LAN هستند. مودم خارجی: مودمهای خارجی را به نوعی میتوان دستگاهی مستقل به شمار آورد که وظیفهاش فراهم کردن اینترنت برای سایر دستگاهها است. همچنین این مودم از فناوری نسل جدید اینترنت پشتیبانی کرده و میتوان آن را یک مودم 3G و 4G ایرانسل دانست، از دیگر امکانات مودم FD-C40 H1 میتوان به شیار سیم کارت در سایز میکرو و خروجی usb اشاره کرد. اگر شما USB Access Only را انتخاب کرده باشید مودم به شکل یک رم ریدر عمل می کند و اطلاعات کارت حافظه را تنها به واسطه پورت یو اس بی و با کامپیوتر به اشتراک می گذارد اما اگر گزینه Web Share Mode فعال باشد می توان اطلاعات را برای کاربری که با شبکه وای فای متصل شده به اشتراک بگذارید و در نهایت می توانید به صورت کلی اقدام به غیر فعال سازی آن نمایید . شاید برایتان سوال پیش بیاید که مودم آنلاک lh96 چه تفاوتی با مودم lh96 دارد؟

برای تمامی کسب وکارهایی که با اینترنت سر و کار دارند و یا حتی برای افراد درون خانه این سوال وجود دارد که از کدام سرویس اینترنت استفاده کنیم که سرعت و کیفیت بیشتری داشته باشد. و تنها بخواهید ویدئوهای خودتان را پوشه ی با نام Film ذخیره کنید با انتخاب نمودن این پوشه می توانید از این ویژگی استفاده کنید. نام WIFI را اتحادیه وای فای برای محصولاتی انتخاب کرده است که در شبکههای محلی بی سیم فعالیت میکنند و با استفاده از آنها ارتباط شبکهی بی سیم امکان پذیر میشود. شما در این قسمت می توانید نام شبکه وای فای ، رمز شبکه و الگوریتم رمزگذاری را مشخص نمایید. صفحه ای مانند زیر برای شما باز می شود که نیاز به نام کاربری و رمز دارد. برای خرید FD-C40 H1 میتوانید نام این محصول را در اینترنت سرچ کرده و آن را خریداری کنید. بیشینه سرعت این محصول 300 مگابیت بر ثانیه است که میزان قابلتوجهی است.