جک درب پارکینگی اتوماتیک رو از کجا تهیه کنیم ؟

جک پارکینگی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ها اکثر عموم جامعه از جک های پارکینگی برای ظاهر و دوام و امنیت درب پارکینگ ساختمان های خود به کار برده اند که در اماکن های بانکی ، کارگاه ها ،مراکز خرید و ساختمان های اداری ومسکونی از جک پارکینگی به کار برده شده است.متخصصان جک پارکینگی را به گونه ای طراحی کرده اند که قابلیت های متفاوتی دارد که این محصول میتواند به صورت کشویی یا به صورت تک لنگه و دو لنگه باشد که برای تمامی محیط ها قابل استفاده است.درب های که تک لنگه هستند فقط جک تک بازو ودر مکان هایی مورد استفاده است که میزان تردد کمتر و در درب های دولنگه دوبازو به کار رفته که در مکان های پر تردد و نامحدود مثلا در مجتمع های مسکونی و فروشگاهی کاربرد دارد.

طراحی جک های پارکینگی در کشورهای خارجی در کمپانی های مختلف برند های مختلفی در زمینه جک پارکینگی کیانسل تولید کرده اند

که از نظر مقاومت ، امنیت ، جنس و زیبایی این محصول و برندهای معتبر در بین بازاریان عرضه کرده اند و برای مصرف کنندگان کاربرد زیادی داشته است. امروزه یه چند سالی است که در صنعت مدرن جک پارکینگی وارد ایران شده است اما متخصصان ایرانی مدتی است که در این زمینه تصمیم برای ساخت و تولید جک پارکینگی کرده اند.

خرید و فروش جک پارکینگی

در دنیای امروز جک پارکینگی در زندگی روزمره انسان ها حائز اهمیت بوده ونقش منحصر به فردی داشته است که برای امنیت و دوام بیشر از جک پارکینگی برای درب های پارکینگ خود در ویلا ها ی شخصی ، ساختمان اداری و مسکونی خود نصب می کنند

و در کسب و کار و درآمد بازاریان نقش مهمی را ایفا کرده است .

هنگام خرید جک پارکینگی باید نکاتی را بدانیم :

1-وزن وعرض را باید در نظر بگیریم که البته این نوع جک ها جوری طراحی شده اند که عرض جک ها باید متناسب به وزن درب ها باشد و قابلیت جابه جایی و تحمل فشار که بر روی جک ها هنگام بازو بسته شدن را داشته باشد.

2- نکته ای دیگر که باید به آن توجه داشت این است که گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش داشته باشد.

3-هنگام خرید جک پارکینگی که برای مشتری اهمیت دارد قیمت محصول است که معمولا با خرید جک ها نسبت به هزینه ای که میکنیم  به صرفه تر است زیرا بخشی از نیازهای مصرف کنندگان را تامین کرده و دربرابر هرگونه از خسارت ها جلوگیری می کند.

4-جنس بدنه جک پارکینگی را هم نیز باید در نظر گرفت که به مرور زمان پوسیده و زنگ زده نشود و دربرابر هر گونه سرما وگرما و گردوغبار مقاوم باشد.

5-زمانی که میخواهیم جک پارکینگی را تحویل بگیریم به محتویات پکیج که همراه باجک فروخته می شود باید توجه داشته باشیم:

یک جفت چشمی فتوسل ، یک جفت ریموت و رسیور ، فلاشر یا چراغ چشمک زن ،برد مدار فرمان ، دنده شانه ای ، دفترچه راهنما و گارنتی

نصب جک پارکینگی

امروزه با نصب جک پارکینگی آرامش و امنیت و سهولت و سریع شدن کارها را برای عموم جامعه ارائه داده است برای نصب جک پارکینگی از یک متخصص و کارشناس در این زمینه باید کمک گرفت تا بعد از نصب کردن نیازی به تعمیردوباره نباشد وهنگام نصب جک ها باید از کف زمین تا جایی که نصب می شوند فاصله داشته باشند و اجزا و لوازم جانبی که روی درب های اتوماتیک نصب میشود را باید از نصاب حرفه ای کمک بگیریم که از فروشگاه های تامین کننده معتبر جک ها باید برای نصب درخواست کرد.

برای نصب فتوسل های چشمی روی جک ها برای تشخیص مانع که بین درب ها قرار میگیرد استفاده می شود

 فلاشرها را بر سردربهای اتوماتیک که زمان ورود و خروج خودروها چشمک می زند و هشتدارمی دهد استفاده می شود و هرکدام از متعلقات جک پارکینگی عملکرد خاصی را انجام می دهند که هنگام نصب باید در نظر گرفت.

برای نصب کردن باید موقعیت و فضای محیط را در نظر بگیریم اگر درب ها تک لنگه باشد از جک های تک بازو برای نصب استفاده کنیم و جریان برقی24ولت باشد و معمولا در مکان های کارخانه ها ،کارگاه ها و مناسب مکان های کم تردد است.

برای نصب جک های دو بازو مناسب درب های دو لنگه است که در اماکن پر تردد مناسب است.

 مزیت جک پارکینگی

1-ایمن بودن جک پارکینگی است که از خسارت های مالی و جانی در برابر سارقین جلوگیری می کند.

2- از لحاظ قیمت به دلیل امنیت و دوامی بالایی که دارد قیمت جک پارکینگی مقرون به صرفه است.

3-میزان تردد افراد محدود تر شده است و جابه جایی درب ها از راه دور با استفاه از ریموت تنظیم می شود.

4-در ساختمان ها هر گونه  سر و صدای نا به هنجاری کمتر شده است و درب ها خیلی نرم و بدون هیچ فشار خیلی نرم بازو بسته می شود.

5-یکی از مهمترین مزایای جک پارکینگی صرفه جویی در وقت و تنظیم کردن زمان در مواقع بازو بسته شدن درب ها مشخص است.

قیمت جک پارکینگی

از نمونه جک های پارکینگی برندهایی خارجی است که نسبت به جک های ایرانی از نظر برند شناخته شده در جهان و در بازار های ایران عرضه شده است به دلیل امنیت و کیفیت قیمت مناسب تری نسبت به محصولات دیگر دارد. قیمت جک پارکینگی را باید از لحاظ ابعاد و عرض جک ها ، جنس جک ، برند جک و کیفیت آن بستگی دارد.

همچنین قیمت جک پارکینگی را باید ازلحاظ نوع جک که مکانیزم عملکرد هیدرولیکی دارد یا الکترومکانیکی است باید سنجید.