دادگاه عالی کارناتاکا از فرانکلین MF می خواهد بدون رضایت سرمایه گذار نسبت به پایان طرح ها اقدام نکند

دادگاه عالی کارناتاکا از صندوق سرمایه گذاری مشترک فرانکلین تمپلتون خواسته است تا بدون جلب رضایت سرمایه گذاران ، به پایان طرح بدهی های خود ادامه ندهد. صندوق سرمایه گذاری مشترک فرانکلین تمپلتون با استناد به شرایط سخت در بازار اوراق قرضه به دلیل همه گیر شدن کووید ، شش صندوق سرمایه گذاری مشترک بدهی خود را در 23 آوریل تعطیل کرد.

“ما معتقدیم که هیچ گونه دخالتی در تصمیم متولیان برای پایان دادن به طرح های گفته شده وجود ندارد. ما اعلام و اعلام می کنیم که تصمیم متولی برای پایان دادن به شش طرح نمی تواند اجرا شود تا زمانی که رضایت صاحبان واحد در این زمینه حاصل شود. مطابق با زیر بند C از مقررات 15. از این رو متولی را ممنوع می کنیم که اقدامات بعدی را بر اساس اخطار 23 آوریل 2020 و 28 مه 2020 تا اخذ رضایت دارندگان واحد صادر کند. برای اخذ رضایت برای متولیان باز خواهد شد از دارندگان واحدها و برای برداشتن گام های بیشتر ، “دادگاه بخش رئیس دادگستری AS Oka و دادگستری Ashok S Kinagi در 330 صفحه قضاوت خود اظهار داشت.

“دادگاه عالی شرافت کارناتاکا از صلاحیت و تصمیم متولیان برای پایان دادن به طرحهای تحت مقرره 39 (2) (الف) حمایت کرده است. طبق حکم ، برای عملیاتی کردن چنین تصمیمی ، تأیید مالکان طبق دستورالعمل 18 (15) (c) لازم است. ما در حال بررسی این دستور هستیم و در مشورت با کارشناسان حقوقی خود به نفع واحدهای صنفی گام های مناسب را برمی داریم. تمرکز ما بر روی به حداکثر رساندن ارزش مالکان مالک در این طرح ها و بازگرداندن پول است. در اسرع وقت “، صندوق سرمایه گذاری مشترک فرانکلین تمپلتون گفت.

صندوق سرمایه گذاری مشترک فرانکلین تمپلتون داوطلبانه تصمیم گرفت شش برنامه بدهی با درآمد ثابت خود را پایان دهد – صندوق مدت زمان کم فرانکلین هند ، صندوق اقلام تعهدی دینامیک فرانکلین هند ، صندوق خطر اعتباری فرانکلین هند ، برنامه درآمد کوتاه مدت فرانکلین هند ، صندوق اوراق قرضه فوق العاده کوتاه فرانکلین هند و صندوق فرصتهای درآمد فرانکلین هند – در ماه آوریل. این طرح ها به طور تجمعی دارایی هایی به ارزش 26000 کرور روپیه را مدیریت می کنند.

خانه صندوق در حال انجام رأی گیری الکترونیکی برای تصویب تصمیم بود که سرمایه گذاران گروه موفق به اخذ ممنوعیت از دادگاه شدند.

بسیاری از سرمایه گذاران محافظه کار که برای تأمین نیازهای کوتاه مدت خود در این برنامه ها پول انداخته اند ، گیر کرده و بسیار بد بدنبال راه حل سریع هستند. سرمایه گذاران نمی توانند این طرح ها را بفروشند و هیچ SIP / STP / SWP روی این طرح ها کار نمی کند.

تمام آنچه می خواستید در مورد صندوق های سرمایه گذاری بدهی خود پس از نامزد فرانکلین تمپلتون بپرسید