دانشگاه هوستون شرکای شرکت واکسن COVID-19 را با همکاری هندی-آمریکایی تاسیس کردند

HOUSTON (ایالات متحده): دانشگاه هوستون (UH) با همکاری یک شرکت بیوتکنولوژی بنیانگذار هندی-آمریکایی ، AuraVax Therapyics ، موفق به تولید واکسن “رویکرد متفاوت” علیه بیماریهای تنفسی تهاجمی ، مانند COVID-19 شده است.

با این حال ، AuraVax این امکان را دارد که به طور انحصاری مجوز استفاده از فناوری جدید واکسن داخل بینی را که توسط بنیانگذار هندی-آمریکایی آن ، ناوین واراداراجان ، استاد مهندسی شیمی و بیولکولار اندرسون ، از دانشگاه هوستون تهیه شده است ، بگذارد.

ورداراجان به گفت: “برای مقابله با بیماری همه گیر COVID-19 که میلیون ها نفر را آلوده کرده و بیش از 620،000 نفر را در سراسر جهان به وجود آورده است ، یک واکسن ایمن و با دوام ضروری است.”

“ما قصد داریم COVID-19 ، ویروس تنفسی را در محل ورود خود – حفره بینی – متوقف کنیم و معتقدیم که سکوی داخل بینی ما یک روش متفاوت است که منجر به یک واکسن با افزایش کارایی برای ایجاد ایمنی پایدار نسبت به COVID-19 می شود. ،” او گفت.

بر اساس آزمایشات پیش بالینی ، واراداراجان گزارش می دهد که فناوری وی نه تنها باعث ایجاد پاسخ ایمنی مخاطی می شود ، بلکه همچنین بر اساس گفته UoH ایمنی سیستمیک ایجاد می کند.

واراداراجان در مطالعه خود پروتئین های سنبله را که باعث نفوذ عفونت به سلول های میزبان می شود ، هدف قرار داده است. پروفسور همچنین پروتئین ها را به دلیل توانایی آنها در ایجاد پاسخ های ایمنی قوی ، انعطاف پذیری و مقیاس پذیری و عدم وجود ذرات عفونی ، مطابق بیانیه UoH ترجیح می دهد.

AuraVax پلتفرم تجویز واکسن خود را “نسل بعدی” توصیف می کند ، برنامه ای که می تواند در خانه تجویز شود.

“ما از همکاری با دانشگاه هوستون هیجان زده هستیم و با پیشرفت در توسعه این بستر جدید واکسن داخل بینی برای مقابله با بسیاری از ویروس های تنفسی ، از COVID-19 ، امیدواریم که در آینده به موفقیت برسیم. ما قصد داریم COVID-19 را متوقف کنیم ، یک ویروس تنفسی ، در محل ورود خود – حفره بینی – و ما معتقدیم که سکوی داخل بینی ما یک روش متفاوت است که منجر به یک واکسن با افزایش کارایی برای ایجاد ایمنی پایدار نسبت به COVID-19 می شود “.

“AuraVax ، كه توسط یك استاد UoH ایجاد شده است ، شریك ایده آل ماست و چه علتی بهتر از پیشبرد تولید واكسن به COVID-19 ، مسلماً چالش اصلی پیش روی نسل ما. این مشاركت از حمایت قلبی من برخوردار است.” عمرو النشای ، معاون تحقیقات و انتقال فناوری دانشگاه هوستون گفت.

“مسابقه برای روشهای موثرتر واکسیناسیون علیه COVID-19 و سایر بیماریهای تنفسی منجر به تمرکز گسترده و گسترده ای بر روی مکانیسم های مختلف محافظتی عمل شده است. بر اساس کارهای پیش بالینی ، فناوری ما نه تنها پاسخ ایمنی مخاط را ایجاد می کند ، بلکه ما ایمان داریم که AuraVax با توجه به پاسخهای ایمنی و یک زنجیره تأمین که برای توزیع گسترده و توزیع خود-مدیریتی مناسب است ، از یک مزیت رقابتی برخوردار است. ”