دانلود ترجمه مقاله مصرف دوباره از پساب های کشاورزی با نانوفیلتراسیون

به دلیل دولتی بودن و قابل اعتماد بودن فعالیت های آن می توان رضایت صاحبان اثر را فرض و دانلود کرد. اما در فضای مجازی علاوه بر اینکه مالک می تواند مجددا از آن منتفع شود، ممکن است پس از مدتی امکان دانلود را هم از بین ببرد! اما جالب آن است که در سطح بین المللی، ایران کنوانسیون برن (Berne)-از جمله کنوانسیون هایی که به حمایت از کپی رایت می پردازد و تا کنون ۱۶۶ کشور آن را امضا کرده اند- امضا نکرده است (البته که کار درستی کرده است)؛ همانگونه که اسرائیل کنوانسیون منع تکثیر سلاح هسته ای را نپذیرفته است! با این حساب دولت هایی مانند انگلیس، آمریکا، اسرائیل کافر حربی هستند که با مسلمانان در جنگ اند (منبع: ۱ . به عنوان مثال اگر در زمینه مدیریت به دنبال اطلاعاتو مقالات معتبر و به روز هستیم میتوانیم مجلات و ژورنال هایی با عنوان رشته مدیریت را پیدا کرد و بر اساس گرایش خاص مدیریتی ، مقالات مورد نظر خود را بر حسب موضوع و سال و سایت دانلود مقاله علمی پژوهشی نویسنده انتخاب کرد. داشتم در اینترنت دنبال راه حل میگشتم .

دانلود مقاله از سایت نیچر در پاسخ سوال اول باید گفت که بارگزاری مطلب از جمله فایل های قابل دانلود در اینترنت، مستلزم یک سری عملیات فنی است و نمی توان گفت فایلی به تصادف در اینترنت بارگزاری شده است. ممکن است به دنبال مقالات یک نویسنده خاص باشیم. اگر برای پایان نامه خود به دنبال مقالات انگلیسی به روز میباشید و پس از پیدا کردن مقاله مذبور باید بابت آن مبلغی به دلار پرداخت کنید .می توانید لینک مقاله خود را در این صفحه قرار دهید و فایل خود را به صورت رایگان دریافت کنید. قسمتی از متن: در سازمانی كه هوش سازمانی در آن به كار گرفته میشود، مدیران میتوانند اطلاعات و هزینهها را از داخل سازمان استخراج نمایند و بدانند كه هزینهها چه هستند و تصمیمهایی برای كاهش و حذف آنها بگیرند. وی با تاکید بر شعار اشتراک منابع و دسترسی آزاد گفت: مفاهیمی مانند دسترسی آزاد به اطلاعات (Open access)، دادهها (Open data)، و علم (Open science) سخن ایرانداک نیست. اگر یک مقاله خاص است که واقعا امکان دسترسی به آن از مراحل بالا امکان پذیر نیست، می توانید ایمیلی به سایت کتاب بزنید و توضیح بدهید که چرا به مقاله دسترسی ندارید، سپس ما برای شماDOI آن را برای دانلود مقاله ارسال می کنیم و با استفاده از DOI آن به راحتی می توانید آن را به اشتراک بگذارید و در زمره ارجاعات ذکر نمایید.

دانلود رایگان مقاله های خارجی
اگر شخص ارائه دهنده فایل های الکترونیکی «قابل اعتماد» باشد و بتوان به قانونی بودن فعالیت بارگزاری توسط سایت «اعتماد نسبی» پیدا کرد، منعی برای دانلود به نظر نمی رسد؛ مانند وب سایت های مراکز دولتی یا دانشگاه ها یا وب شخصی یک نویسنده شناخته شده، یا فضا و ساختار حرفه ای وب سایت و ارتباطات گسترده با مخاطبین؛ یا اعلام رعایت بحث کپی رایت در بارگزاری کتب و مقالات، می توان در نشر الکترونیکی آثار، رضایت دارنده را فرض دانست، مگر اینکه خلاف آن ثابت شود (البته پس از عمل دانلود، اگر خلافش هم ثابت شود دیگر اثر ندارد!). این دیدگاه در واقع روی دیگر سکه نظر دوم و به نوعی نسخه دقیق تر و تکلمه آن است. با توجه به ماهیت امروزی فضای سایبر و امکان تحقیق در خصوص قانونی/غیرقانونی بودن، همچنین امکان تشخیص قابل اعتماد بودن/نبودن سایت بارگزاری کننده(مخصوصا درمورد سایتهای خارجی)، نگارنده با نظر سوم (دیدگاه بینابین) موافق است. و چون اشخاص حقیقی ساکن در این گونه کشورها هرچند اهل کتابند اما با مسلمانان پیوند ندارند و تحت ذمه نیستند، به مانند کافر حربی تلقی می شوند، لذا اموال دیجیتالی متعلق به اینها نیز به رایگان قابل دانلود است و نیازی به کسب یا کشف رضایت آنها نیست.

اما در خصوص کفار حربی دو پرسش ایجاد می شود؛ اولا چه کسانی کفار حربی هستند؟ کمبودها وموانع سبب کاهش توانمندیها در به حداکثر رساندن سهم بازار جهانگردی سطوح داخلی و بین المللی در بلند مدت گردیده وسئوالات بسیاری را در خصوص توسعه و تداوم بخش جهانگردی در آن مناطق مطرح می نماید. وبسایت کلیک با رتبه الکسا 474 توانسته است تا در مدت زمان نسبتا کوتاهی به رشد بالایی رسیده و مخاطبان خود را بدست بیاورد. کارشناسان دپارتمان مقالات و مجلات دپارتمان پژوهشی سفیر به متقاضیان محترم کمک خواهند کرد تا بهترین مجلات و معتبرترین ژورنالهای مرتبط با موضوع (SCOP تخصصی مجله) مقاله را بشناسند و در صورت نیاز و تمایل در سابمیت و ارسال مقاله به مجله، در کنار دانشجو و محقق عزیز خواهند بود و کمک خواهند کرد بهترین نتیجه در کوتاهترین زمان اخذ شود. بنابراین چنانچه نشر الکترونیکی استمرار یابد، این امر می تواند اماره ای رضایت دارنده محسوب شود؛ طبیعتا وقتی کتاب یا مقاله ای در اینترنت بارگزاری شده و مدتی از زمان بارگزاری گذشته باشد مالک اصلی از آن مطلع می شود و می تواند نشردهنده را تحت تعقیب حقوقی قرار داده، مانع از بازنشر الکترونیکی مال خود شود. شما وابسته به رشته تحصیلی ،لیست پایگاه های علمی تحت پوشش هر دانشگاه را بررسی و یکی از دانشگاه ها را انتخاب می کنید.