درمارولر زد جی تی اس کار درمارولر چیست

البته کمی التهاب ، تغییر رنگ پوست و ایجاد کمی آلرژی به نور از مهم ترین عوارض کونته مدت و یک هفته ای کار با دستگاه درمارولر میباشد . 1- قرمزی و کمی التهاب که البته پس از چندین ساعت از بین می رود از مشهود ترین عوارض جانبی dermaroller می باشد . 7. بعد از استفاده حداقل ۲۴ ساعت در صورت قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید حتما از ضدآفتاب SPF 30 استفاده کنید . 2- دستگاه درما رولر را به صورت عمودی قرار داده و شروع کنید به حرکت در آوردن درمارولر ، جهت گرفتن نتایج عالی باید حداقل 8 الی 12 جلسه از دستگاه درمارولر برای پوست سر و صورت خود استفاده نمایید .

زمان ریکاوری کوتاه مدت پست با دستگاه درمارولر dermaroller نسبت به سایر روش های درمانی بین 2 الی 7 روز کاری است . تعداد جلسات درمانی کار با دستگاه درمارولر ۵ الی ۱۵ دقیقه زمان می برد. در صورتی که روش هایی مانند لایه برداری شیمایی و البته تهاجمی پوست یا لیزر درمانی حدود 2 الی 8 هفته زمان می برد تا پوست به حالت اولیه باز گردد . از آن جایی که همه ما پوست متفاوتی داریم و نوع، تناژ و وضعیت آن با دیگری مختلف است پس هیچ نوع زمان دقیقی را نمی توان برای مشاهده نتایج اعلام کرد.

درمارولر اصل را از ما بخواهید . لایه بعدی درم یا درمیس نام دارد که دارای دو نوع فیبر الاستین و کلاژن است و لایه زیرین آن هم که در بحث ما نمیگنجد هیپودرمیس نامیده میشود. پس می توان گفت درمارولر هم جوhن ساز پوست هست و هم از بین برنده چین و چروک و لک…

استفاده از درمارولر منجر به کاهش خطوط ریز ، چین و چروک و جای زخم می شود. ⦁ استفاده منظم از درمارولر باعث می شود کاهش چین و چروک های پوستی می شود. 2- اگر از سوزن های بلند تر درما رولر زد جی تی اس استفاده می کنید ، پوست شما کمی دچار دهیتراتگی و خشکی می شود ، که پس از چند روز با استفاده از مرطوب کننده و آبرسان مناسب این مشکل برطرف می گردد . را به پوست تزریق میکنند که متخصص برای شما هرکدام را بسته به نیاز تجویز میکند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد درمارولر خانگی نظرات لطفا به بازدید از وب سایت ما.