در صندوق های سرمایه گذاری بزرگ و چندپوشانه ، طرح هایی با تمرکز ارزش درخشش دارند

گروه اطلاعاتی ET: حدود هشت دهه پیش ، پس از رکود بزرگ ، بنیامین گراهام به پس انداز کننده معمولی توصیه کرده بود که در اولین کار اصلی در مورد علم سرمایه گذاری ، ارزش را اولویت قرار دهد. این بدان معناست که هنگامی که ارزیابی ها کشیده می شوند ، از فعالیت خارج می شوند. به نظر می رسید صندوق های سرمایه گذاری برتر این نسخه را داروی ارزش سرمایه گذاری دنبال کرده اند – و از طریق تجمع فعلی پاداش های زیادی کسب کرده اند.

پس از افزایش سه چهارم معیار در هشت ماه برای مقیاس گذاری اوج 13000 در روز سه شنبه ، توجه کانون توجه به برندگان سرمایه گذاری در دارایی های مشترک است. از طریق رالی ، در دسته های بزرگ و چند درپوش ، طرح های Axis ، Mirae و صندوق سرمایه گذاری مشترک Parag Parikh از همتایان خود پیشی گرفته اند.

در رده کلاه بزرگ و متوسط ​​، طرح هایی مانند Axis Growth Opportunities و Mirae Asset Emerging Bluechip بهترین عملکرد را داشته اند که میانگین رده خود را با 7-8٪ بازده بالاتر پشت سر گذاشته اند.

در گروه چندپوش ، در همان دوره ، Quant Active Fund ، PGIM India Diversified Equity و Parag Parikh Long term Equity در سه عملکرد برتر ، با بازده متوسط ​​بازده دسته ، از ویژگی های این گروه هستند. آنها بازدهی 17-22٪ بیشتر از متوسط ​​بازده دسته چندپوشانه داشته اند.

بنابراین ، آنها چه کاری متفاوت انجام دادند؟ اول ، مدیران صندوق در این خانه های صندوق در حفظ معادله مناسب بین سه متغیر اصلی بسیار مراقب بوده اند: سطح وجه نقد یک طرح ، تخصیص سرمایه گذاری و حرکت بازار. آنها هنگامی که ارزیابی ها از محکومیت پیشی گرفتند ، سطح نقدی بالایی را حفظ کردند. به عنوان مثال ، یک توزیع کننده اظهار داشت که نقطه ای وجود دارد که صندوق سرمایه گذاری محور تقریباً 10٪ پول نقد دارد ، تقریبا دو برابر آنچه رقبا انجام می دهند. این امر باعث می شد که طرح های Axis هنگام افت ارزش گذاری ها به حلقه خود بپردازند.

به همین ترتیب ، خانه های صندوق مانند Mirae سرمایه گذاری های کلان را در طرح نوظهور سهام خود متوقف کردند. این کاهش فشار بازخرید و سقوط بالقوه در بازده طرح را محدود کرد.

در صندوق های بزرگ و چندپوشانه ، طرح هایی با ارزش تمرکز ارزش

علاوه بر این ، موضوع مشترک خلاصه عملکرد این طرح ها ، مواجهه متمرکز آنها با سهام است. این طرح ها یا در سهام “رشد” سرمایه گذاری کرده اند که به مهار حرکت نزولی کمک کرده اند ، یا موارد مورد علاقه اولیه مانند داروسازی ، مصرف و فناوری اطلاعات را شناسایی کرده اند.

سرانجام ، در گروه کلاهبرداری کلان ، برنامه های کم هزینه با مدیریت منفعلانه متمرکز بر سرمایه گذاری در ارزش ، عملکرد بسیار خوبی داشته اند. نمونه موردی Nippon India ETF NV20 است ، صندوقی که روی 20 شرکت متمرکز بر اساس موضوع ارزش متمرکز شده است و اطمینان حاصل می کند که وقتی سرمایه گذاری در آنها از طریق موتور سیکلت افزایش می یابد ، بازده بالاتری را کسب می کند.