دوره های آنلاین: FrontRow دوره های آنلاین مبتنی بر مهارت را توسط افراد مشهور برتر ارائه می دهد

سه کارآفرین IIT و فارغ التحصیلان IIT – ایشان پریت سینگ ، میخیل راج و شوبهادیت شارما – گرد هم آمده اند تا FrontRow را راه اندازی کنند ، اولین بستر آنلاین در نوع خود برای ارائه دوره های مبتنی بر مهارت با قیمت اسمی.

هدف FrontRow این است که به مردم در سراسر کشور کمک کند تا احساسات خود را در زمینه هایی مانند کمدی ، کریکت ، موسیقی و موارد دیگر دنبال کنند. این شرکت قبلاً کمدین Biswa Kalyan Rath ، کریکت نشینان هندی Yuzvendra Chahal ، Suresh Raina و Bhuvneshwar Kumar ، خوانندگان Neha Kakkar و Divine (ویویان فرناندس) ، گروه موسیقی Gully Gang و همچنین آهنگساز موسیقی Amit Trivedi را امضا کرده است.

FrontRow با همکاری مربیان مشهور ، ماژول های آنلاین ایجاد کرده است که کاربران می توانند با پرداخت هزینه ای کمتر از 500 تا 1000 روپیه به آنها دسترسی داشته باشند.

“در حالی که بسیاری از شرکت های EdTech برای K12 و آموزش عالی وجود دارد ، اما در مورد دوره های غیر دانشگاهی و مبتنی بر علاقه ، یک شکاف بزرگ وجود دارد. این سازمان غیر منظم ، بدون ساختار و فاقد کیفیت است. ” “ما با این مربیان مشهور نشسته ایم و روی ماژول های مناسب کار کرده ایم ، فیلم های با کیفیت بسیار بالا با دوره متوسط ​​پخش شده در 3 ساعت با فیلم های کوتاه 10 دقیقه ای گرفته ایم.”

کاربران پس از پرداخت هزینه یک بار در هر دوره ، می توانند این جلسات ضبط شده را هر زمان در دستگاه های مختلف تماشا کنند. هر دوره شامل 15-25 درس شامل جنبه های مختلف است.

این شرکت 3.2 میلیون دلار بودجه از طریق Elevation (SAIF Partners) ، Lightspeed و Deepika Padukone جمع آوری كرده است كه به گفته سینگ به آنها اجازه می دهد دوره ها و دسته های بیشتری اضافه كنند ، پیشنهادات جامعه خود را گسترش دهند و در قالب های مختلف دوره های آموزشی عمیق تر شوند.