راه اندازی: آیا یک ذهنیت استارتاپی می تواند کسب و کارهای کوچک را نجات دهد؟

در اوایل ماه فوریه ، همه چیز به نظر می رسید برای Practice San Francisco ، مرکزی برای روان درمانی فردی و کلاسهایی برای کودکان و بزرگسالان که بهزیستی جسمی و روحی را ارتقا می دهند. تجارت آنقدر خوب بود که صاحب آن ، نینا کایزر ، روانشناس ، تازه هدف خود را بازسازی کرد و به فضای بزرگتری با هدف افزایش دو برابر درآمد منتقل کرد.

سپس ویروس کرونا ویروس برخورد کرد. در اوایل ماه مارس ، قیصر تمام کلاس ها و خدمات مشاوره خود را به صورت آنلاین منتقل کرد. خیلی سریع ، اما خستگی ویدئو شروع شد.

وی گفت: “پس از چند هفته ، در تمام برنامه های خود ، حتی روان درمانی ، شاهد رکود زیادی بودیم.” بنابراین یک دوره “محوری و عیب یابی بی پایان” آغاز شد.

مانند بسیاری از مشاغل کوچک دیگر ، Practice San Francisco ، که سه سال از فعالیت آن می گذرد ، اساساً دوباره به یک استارتاپ تبدیل شده است ، و از استراتژی مشابه روش “سریع سریع شکست” استفاده می کند که در فرهنگ استارت آپ شناخته شده است: تغییر در برخی از جنبه های کسب و کار و اگر کار کند ، می چسبد ، اما اگر شکست بخورد ، داده ها جمع آوری می شوند و چیز دیگری امتحان می شود.

قیصر گفت: “پروازهای زیادی توسط صندلی شلوار شما انجام شده است.” “ما می بینیم که چه چیزی کار نمی کند ، جایی که به مشکل برمی خوریم و البته درست است. این همان روند تکراری و ثابت است. ”

طبق گفته دفتر ملی تحقیقات اقتصادی ، این روند در حال حاضر برای مشاغل کوچک بسیار مهم است ، که تعداد آنها بین فوریه و آوریل 22٪ – 3.3 میلیون نفر کاهش یافته است.

علی رغم چالش های مربوط به همه گیری ، کایزر پیش بینی می کند که درآمد 2020 50٪ افزایش یابد.

Greater Knead ، یک شرکت نان شیرین کننده بدون گلوتن و آلرژن در بنزالم ، پنسیلوانیا ، برای سال خوبی در سال 2020 آماده شد. این شرکت 8 ساله ، که نان هایش در مغازه های نان فروشی و سوپرمارکت ها فروخته می شود ، سرانجام تبدیل شده بود سود ، با درآمد کمی کمتر از 1 میلیون دلار. مالک ، میشل کارفاگنو ، گفت که در ماه فوریه ، فروش 20 درصد افزایش داشت و تجارت در مسیر رسیدن به بهترین سال بود.

بیشتر ورز دهید-NYT1نیویورک تایمز

میشل کارفاگنو صاحب Greater Knead ، یک شرکت شیرینی پزی فاقد گلوتن و آلرژن است که در طی همه گیر شدن به یک مدل فروش آنلاین روی آورد.

اما در اوایل ماه مارس ، با بسته شدن فروشگاه ها و ماندن مشتریان در خانه ، فروش به شدت کاهش یافت. تمام سوپرمارکت ها نانهای Greater Knead رو به اتمام است و مرتب سازی مجدد نکردند ، و در عوض به تهیه کالاهایی مانند دستمال توالت و لوازم تمیز کردن متمرکز شدند. در ماه مه ، درآمد 60٪ کاهش یافت. اما یک نقطه روشن کوچک ، فروش اینترنتی بود که به آرامی در حال افزایش بود. کارفانو تصمیم گرفت تا از این سرمایه استفاده کند و در تبلیغات در شبکه های اجتماعی سرمایه گذاری کرد ، کاری که قبلاً انجام نداده بود تا بازدیدکنندگان را به وب سایت خود هدایت کند. حالا که مردم در خانه مانده بودند ، آنها به دنبال نان شیرینی های Greater Knead به صورت آنلاین بودند و او می خواست مطمئن شود که آنها می توانند آنها را پیدا کنند.

وی گفت: “قبل از اینکه همه گیرها از طریق دهان به دهان از ما یاد بگیرند ، تابلوها و تظاهرات در فروشگاه را ذخیره کنند.” “همه اینها از بین رفته بود.”

اندکی بعد ، کارفاگنو تصمیم گرفت که با یک مرکز تحقق ساحل غربی کار کند و او را قادر به حمل و نقل در سراسر کشور کند ، چیزی که قبلاً به آن فکر نکرده بود به دلیل هزینه بالای حمل و نقل نان منجمد. این یک حرکت هوشمندانه بود: تا ماه سپتامبر ، فروش آنلاین 250٪ افزایش داشت.

کارفاگنو گفت: “ما اکنون این فرصت را برای داشتن ارتباط مستقیم با مشتریان می بینیم.”

او پاییز امسال یک حرکت برنامه ریزی شده را به تأسیسات بزرگتر رها کرد و تصمیم گرفت برای افزایش کارایی طرح فضای تولید خود را تغییر دهد. وی همچنین در اتوماسیون سرمایه گذاری کرد و یک دستگاه پیشرفته نان ساز و همچنین یک دستگاه بسته بندی خریداری کرد که نان های نان را با جاروبرقی بسته می کند و دیگر نیازی به منجمد کردن آنها برای حمل و نقل نیست. در پروژه های Carfagno که درآمد سال 2020 5 درصد بیشتر از سال گذشته خواهد بود. آن 20٪ تا 30٪ انتظار او نبوده است ، اما تغییراتی که او ایجاد کرده است – و ادامه خواهد داد – از راه هایی که پیش بینی نکرده به او کمک کرده است.

وی گفت: “ما اکنون بسیار کارآمدتر هستیم.” “و از آنجا که ما مشتریانی داریم که مستقیماً از ما خرید می کنند ، راه اندازی یک محصول جدید هزینه بسیار کمتری دارد. ما در حال جستجوی چیزهای دیگری هستیم که ممکن است بفروشیم ، احتمالاً یک سری کامل از محصولات پخته شده بدون گلوتن. ”

آنتونی کاسالنا ، بنیانگذار و مدیر اجرایی Squarespace ، یک شرکت ساخت و میزبانی وب سایت با بیش از 2.5 میلیون مشتری ، که اکثر آنها مشاغل کوچک هستند ، تمایل فزاینده ای را در بین این مشاغل برای امتحان استراتژی های جدید ، از جمله تقویت ارتباط مستقیم تر آنلاین مشاهده می کند. با مشتریانشان

بیشتر ورز دهید-NYT3نیویورک تایمز

پروژه های Carfagno که درآمد سال 2020 از Greater Knead حدود 5 درصد بیشتر از سال گذشته خواهد بود.

وی گفت: “شركتهایی كه وب سایتهای جدیدی را در سیستم عامل ما ایجاد می كنند و فعالیتهای بازاریابی از طریق ایمیل در بالاترین حد خود قرار دارند.” “و فروش تجارت الکترونیکی در سیستم عامل ما دو برابر شده است.”

قبل از همه گیری ، Snapbar مستقر در سیاتل ، که ایستگاه های سلفی و غرفه های عکس سفارشی را برای رویدادها ایجاد می کرد ، نوعی شرکت بود که از طریق تلفن و شخصا تجارت می کرد. اعضای کارکنان آن در پنج شهر “غرفه های عکس لوکس” را در مراسمی مانند عروسی و جشن های خیرخواهانه برپا می کنند. Snapbar همچنین “غرفه های سلفی” – غرفه های تنظیم آسان عکس را که از چراغ LED و iPad استفاده می کنند – برای استفاده در مسابقات ورزشی و شرکتی ارسال کرده است. در ابتدای سال 2020 ، این شرکت 8 ساله در مسیر رسیدن به بیش از دو برابر درآمد سال 2019 خود بود که 3.2 میلیون دلار بود.

اما در اواسط ماه مارس ، Snapbar تمام تجارت خود را از دست داده بود و فعالیت از راه دور گزینه ای نبود. در طی یک شب بی خوابی وحشت زده ، سام ایتزن ، بنیانگذار و رئیس اجرایی ، 50 ایده برای “محورها ، تغییرات ، سازگاری ها و بازآفرینی ها” ارائه داد. سرانجام او و برادرش و بنیانگذارش جو ایتزن در Keep Your City Smiling مستقر شدند ، یک سایت مستقیم برای مصرف کنندگان که جعبه های هدیه پر از وسایل از مشاغل کوچک محلی در یک شهر خاص را می فروخت.

“ما خودمان را برندسازی نکردیم و Snapbar را تعطیل نکردیم. ما فقط چیز جدیدی ساخته ایم. ”سام ایتزن گفت.

در سه ماه اول خود ، Keep Your City Smiling 500،000 دلار درآمد کسب کرد ، که 50٪ تا 60٪ به مشاغل کوچکی برمی گردد که محصولات آنها در هر جعبه موجود بود. اما با ادامه روند همه گیری ، سفارشات به شدت سقوط کرد و Eitzen دوباره تمرکز خود را تغییر داد ، این بار از مصرف کننده به هدیه دادن به شرکت. این باعث می شود که شهر خود را با لبخند حفظ کنید اما نمی تواند درآمد کافی برای حفظ اسنپ بار داشته باشد.

در این دوره ، مدیر مهندسی Snapbar به شدت در حال توسعه محصولی بود که به اعتقاد او می توانست شرکت را نجات دهد: یک غرفه عکس مجازی.

سام ایتزن گفت: “بیشتر رویدادهای مجازی شرکتی مانند سخنرانی یا وبینار هستند.” “ما یک غرفه عکس با طراحی سفارشی و مارک دار ایجاد می کنیم که در یک پیوند در سایت رویداد زندگی می کند. بنابراین یک شرکت کننده همچنان در حال مصرف اطلاعات است ، اما آنها همچنین می توانند به روش دیگری در این مراسم سلفی بگیرند و در اینستاگرام منتشر کنند.

این محور Snapbar را به یک شرکت فناوری تبدیل کرد. غرفه عکس مجازی اکنون سریعترین رشد را دارد که تاکنون داشته است. پیش بینی می شود درآمد – پس از اینکه شرکت تقریباً زیر بار آن رفت – امسال 2 میلیون دلار باشد.

سام ایتزن گفت: “من و برادرم واقعاً با این سوال بزرگ دست و پنجه نرم کردیم.” “پس از هشت سال کار سخت ، آیا بهتر است که ما همه پس انداز خود را دوباره روی خط قرار دهیم ، یا اینکه ضررهای خود را کاهش دهیم و تیم را رها کنیم؟ اما ما واقعاً افرادی را که با آنها کار می کنیم دوست داریم. و به همین دلیل ما در آن ماندیم. ”