راه اندازی Fintech Niyo طرح خرید ESOP را ارائه می دهد

با شروع تجارت از سطح قبل از Covid و سود عملیاتی در معرض دید ، استارت آپ fintech Niyo از طرح خرید ESOP برای پاداش دادن به کارمندان خود خبر داده است. این برنامه که امروز اعلام شد ، به نفع 100+ کارمندی است که دو سال کار در این شرکت را گذرانده اند.

در اوایل ماه جولای ، نیو 10-12٪ افزایش حقوق و پاداش به همه کارمندان خود ارائه داده بود. این شرکت همچنین ESOP ها را به کارمندان واجد شرایط ارائه داد و کل کمک های سهام را به بیش از 100 کرور برساند. این شرکت اکنون تا 25٪ از سهام جریمه شده را از کلیه کارکنان واجد شرایط خود خریداری خواهد کرد.

Vinay Bagri ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Niyo در گزارشی در مورد این پیشرفت گفت: “کارمندان بزرگترین دارایی هر شرکت هستند. در هشت ماه گذشته ، تیم ما بی وقفه در جهت تحقق اهداف و اهداف شرکت کار کرده است و ما توانسته ایم تجارت خود را بهتر از سطح قبل از تخمدان انجام دهیم. پیشنهاد خرید ESOPs ما تلاشی برای پاداش دادن به کارمندان ما است. ”

در اوایل سال جاری ، این شرکت اعلام کرد که Goalwise ، یک سیستم عامل صندوق سرمایه گذاری متقابل در عصر جدید ، برای راه اندازی یک عمودی با نام تجاری “Niyo Money”. Niyo Money توسط بنیانگذاران Goalwise اداره می شود و راه حل های مالی مانند مشاوره روبو ، سرمایه گذاری خودکار در سهام داخلی و صندوق های سرمایه گذاری مشترک را ارائه می دهد.

“با توجه به اینکه بانکداری بدون شعبه و پرداخت بدون تماس عادی جدید است ، Covid-19 سرعت بخشیدن به خدمات دیجیتال مالی را در بین کارگران یقه سفید و یقه آبی در هند تسریع کرده است. این یک فرصت عالی برای یک استارت آپ fintech مانند Niyo بوده است که سوار بر موج دیجیتال شود. ”

پایگاه Niyo دارای 2 میلیون مشتری + و 9000 شرکت بزرگ است. این شرکت توسط سرمایه گذاران خیمه شب بازی مانند Social + Capital ، JS Capital و Prime Venture Partners پشتیبانی می شود و تاکنون حدود 49 میلیون دلار بودجه جمع آوری کرده است.