ردیابی گوشی از طریق شماره تلفن – Xspy

ادامه تنظیمات را می توانید از داخل دفترچه راهنمای موجود در داخل بسته ردیاب شخصی GF-21 ملاحضه کنید و انجام دهید. امنیت بالا این ردیاب افراد(هنگامی که شما برای دستگاه مدیر تعریف می کنید ، تمامی تماس ها به جز تماس شما که مدیر هستید را رد می کند). و خیلی از موارد دیگر که شما در ذهنتان دارید و مطمئن هستید که این دستگاه می تواند به شما کمک کند.

2- و یا فرض کنید فرزند کوچکی دارید و نگران این هستید که در راه مدرسه به خانه گم نشود و یا در شرایط خطرناک قرار نگیرد. در این موقعیت، ردیابی مسیر حرکت شما کمترین کاری است که یک ردیاب شخصی می تواند انجام دهد. این نوع ردیابها با استفاده از یک سیمکارت میتوانند مشخصات دقیق محل خود را برای مالکانشان ارسال کنند.

تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا از هرآنچه درون جی پی اس شخصی میگذرد، مطلع شوید. اینجا می توانید اطلاعات ضروری مربوط به ردیاب شخصی را به دست آورید. 3- حتی شما می توانید این ردیاب شخصی را داخل ماشین و موتورسیکلت تان قرار دهید تا اگر زمانی وسیله نقلیه شما سرقت شد ، با داشتن موقعیت مکانی بتوانید وسیله نقلیه خود را پیدا کنید. ردیاب شخصی GF-21 قابلیت های بسیار زیادی دارد که این مکان یاب شخصی را از دستگاه های هم رده خودش متمایز می کند که برای شما قسمتی از این قابلیت ها را توضیح می دهیم و سعی داریم تا شما هم با ردیاب GF-21 بیشتر آشنا شوید.

عمر باتری ۴۳۶ ساعت عالی است و با استفاده از باتری های AAA قابل تعویض می توان آنها را حتی بیشتر افزایش داد. جی پی اس ردیاب شخصی یا ردیاب پرسنلی نیز که یک ابزار امنیتی است، تنها کاربرد آن برای افراد نیست و به عنوان ردیاب خودرو نیز می توان از آن استفاده کرد. این نوع ردیاب به شکل یک دستگاه کوچک و قابل حمل است و قابلیت شنود صدای محیط اطراف را نیز دارد. وقتی این پیام را ارسال کردید بعد از چند لحظه پیامی از سیم کارت 1 برای شما ارسال می شود که به شما اطلاع می دهد این سیم کارت ، سیم کارت مدیر می باشد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ردیاب شخصی حرفه ای وب سایت خود باشید.