ردیاب آهنربایی GR800، نسلی پیشرفته از جی پی اس های مغناطیسی خودرو

Tracksolid Pro یک پلتفرم جامع، حرفه ای و خارجیه که به کاربران امکان ردیابی آنلاین، پخش و Playback مسیرهای گذشته، آخرین گردش های دستگاه، گزارش های متنوع، هشدارهای مختلف، حصار جغرافیایی، هشدار سرعت و غیره را ارائه میده. ردیاب های پیام جی پی اس برنامه فارسی شده و اختصاصی دارند که برای راحتی کاربران فارسی زبان طراحی شده است و کاربر به راحتی می تواند از وضعیت فعلی خودروی خود مطلع گردد. این ردیاب آهنربایی دارای سیستم هوشمند باتری است که با تنظیم آن می توان تا یک سال یا حتی دو سال از آن استفاده کرد. ردیاب های نصبی با ردیاب های آهنربایی ویژگی و امکانات متفاوتی دارند و بزرگترین تفاوت این نوع ردیاب ها این است که در ردیاب های نصبی بیست دقیقه زمان برای سیم کشی خودرو لازم هست در صورتی که ردیاب آهنربایی نیازی به سیم کشی ندارد و همچنین جی پی اس آهنربایی در اندازه کوچک بوده و شما میتوانید همزمان در جاهای دیگر نیز استفاده کنید.

در صورتی که چراغ چک خودرو روشن شود و مشکل خاصی در اتومبیل وجود داشته باشد، ردیاب پیامک اطلاع رسانی را برای شما ارسال میکند تا برای رفع مشکل اقدام نمایید. ردیاب آهنربایی در دسته ردیاب های شخصی قرار داره و به باطری داخلی مجهز بوده و امکان شارژ و استفاده سیار رو دارد، این ردیاب ها قابلیت ها و امکانات بسیار زیادی دارد که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهید شد.

حتی در فرایند کاری شما ترانزیتهای بینالمللی هم وجود داشته باشد، میتوانید با تعویض نوع سیمکارت فرایند ردیابی را در هر گوشهای از دنیا بهصورت آنلاین و آفلاین انجام دهید. ردیاب مگنتی ( GPS ) که توی ایران بیشتر با اسم ردیاب آهنربایی شناخته میشه یک دستگاه الکتریکی کوچک است که قابلیت ردیابی و موقعیت یابی افراد ، ماشین و هر چیزی رو میده…

باتری داخلی در ردیاب های آهنربایی بسیار حائز اهمیته چراکه این باتری داخلی( واقعی) دستگاهه که باعث میشه دستگاهتون تا ساعت ها کارکنه و بتونید اون رو ردیابی کنید. Tracksolid Proیک راهکار مطمئن و تضمینی برای مدیریت حمل و نقل، ردیابی لجستیک، ردیابی شخصی(کودکان، سالمندان) و غیره است. آیا از ردیاب آهنربایی می توان برای مدیریت ناوگان حمل و نقل استفاده کرد؟ این پلتفرم دارای پنل تحت وب، نسخه اندروید و IOS می باشد و از زبان شیرین پارسی نیز پشتیبانی میکنه.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ردیاب خودرو آهنربایی ir180.