ردیاب مغناطیسی خودرو با قابلیت شنود – ایران رهیاب

دقت ردیابی 5 متری این ردیاب، به نسبت دقت بسیار بالایی است و این اطمینان را می دهد که به سرعت می توانید انتظار پیدا شدن کالا یا فرد مورد نظر را داشته باشید. جی پی اس آی آر 180 نیازی به سیم کشی و اتصال به برق خودرو ندارد و توسط 4 آهنربای مگنتی قوی به نقطه مورد نظر متصل می شود .

اما ، ردیاب های مغناطیسی GPS را می توان در هر نقطه از وسیله نقلیه یا دارایی نصب کرد تا زمانی که دستگاه دارای دید واضح برای دریافت سیگنال های GPS باشد. این ردیاب با باتری 12 هزار میلی آمپری در حالت آماده کار تا 4 ماه شارژ نگهداری می کند. در این میان دستگاه شنود جی پی اس دار IR180 یکی از بهترین انتخاب ها محسوب می شود. مزیت مهم دیگر آن باتری داخلی است که بدون هیچ وابستگی به باتری خودرو، به راحتی کار ردیابی و شنود را انجام می دهد.

قابلیت شنود و ردیابی دقیق از امکانات بارز این دستگاه می باشند. در مورد معایب ردیاب مگنتی می توان به این نکته اشاره کرد که به خاطر متصل نشدن به سیم کشی خودرو، قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور را ندارند. ردیاب های خودرو نیز از این قاعده ردیاب خودرو آهنربایی ir180 مستثنی نیستند.

همچنین ردیاب های مگنتی معمولا سایز کوچکی دارند و به راحتی قابل کشف نیستند. همچنین این نوع ردیاب قیمت بالاتری نسبت به ردیاب های دیگر دارد که البته همان طور که در این مقاله نیز اشاره شد، می توان مدل های ارزان تر آن را نیز تهیه کرد. قیمت این ردیاب حدود 900 هزار تومان بوده و جزء ردیاب های ارزان قیمت بازار محسوب می شود.