ردیاب و GPS خودرو Tracker::بانه ناب

آیا هدف شما از خرید ردیاب این است که نوجوانان و جوانان خانواده را زمانی که از اتومبیل استفاده می کنند کنترل کنید؟ آیا میخواهید ماشین های شرکت تان و موقعیت آن ها را کنترل کنید؟ نکته ی جالب این است که شما می توانید برای خودروی خود یک محدوده مکانی مشخص کنید که اگر خودروی شما به سرقت رفت و از آن محدوده خارج شد سریعا به شما اطلاع داده می شود.در حقیقت این نرم افزارها به شما کمک می کنند که پس از به سرقت رفتن خودرو سریع تر آن را پیدا کنید، تنها کافیست نرم افزار و تمامی اطلاعات آن را در اختیار پلیس قرار دهید.اما به این نکته توجه کنید که به هنگام به سرقت رفتن خودرو هر چه سریع تر اطلاعات نرم افزار را در اختیار پلیس قرار دهید، زیرا : شانس اینکه خودروی شما سریعتر پیدا شود بیشتر خواهد بود.

علاوه بر این ردیاب های نصبی باطری بک آپ دارند ولی طول شارژ ردیاب آهنربایی نسبت به آنها بیشتر است. عوامل جوی زمین مانند رخداد های طبیعی باران، برف و طوفان روی دقت GPS تاثیر گذار است. اما دقت GPS خودرو به چه عواملی بستگی دارد؟ شما با استفاده از وبسایت می توانید موقعیت خودرو در لحظه و همچنین مسیرهای پیموده شده تا 6 ماه گذشته و همچنین از طریق اپلیکیشن موبایل تا 3 ماه گذشته را مشاهده نمائید.

آژانسهای مسافربری از مسیر حرکت رانندههای خود آگاه باشند و موارد بسیار زیادی که از ردیاب استفاده میشود. درست مثل موتور خودرو که یکی از اجزای خودرو است، ماژول GPS نیز یکی از اجزای ردیابهای خودرو میباشد. همچنین این شرکت با پشتیبانی حرفهای و سخت افزار های بسیار با کیفیت در خدمت %link1% مشتریان گرامی میباشد. نصب ردیاب خودرو بسیار ساده است . قدرت این آهنربا بسیار بالا است و جای هیچ گونه نگرانی جهت جدا شدن ردیاب از خودرو را باقی نمیگذارد. کاربرد ردیاب ها خیلی زیاد است برای افراد دارای اختلال فکر که احتمال گم شدن برایشان هست یا افرادی که احتمال دارد دزدیده شوند یا حیوانات خانگی و …

خرید ردیاب خودرو مغناطیسی برای افرادی که پارکینگ ندارند کاربرد فراوانی دارد . نوعی از ردیاب هست که دارای آهنربای قوی هست و به ماشین ، موتور ، دوچرخه یا هر وسیله ی دیگری وصل میشود و چون آهنربا خیلی قوی دارد سرجایش محکم میماند . هشدارهای جغرافیایی: به محض ورود یا خروج از مناطق از پیش تعریف شده مانند مدرسه ، محل کار، خانه یا هر منطقه دیگری که تعیین کرده اید ، هشدارهای به موقع دریافت میکنید. با استفاده از این ردیاب می توانید خودرو خود را در هر منطقه ای از کشور ردیابی کرده، آن را خاموش کرده و تا خودتان در اپلیکیشن دستور روشن کردن ماشین تان را ندهید حتی با سویچ خود خودرو هم روشن نمی شود.