زمان قطع اعتبارات متقابل از روز دوشنبه: سبی

دهلی نو: تنظیم کننده بازارهای سبی از دوشنبه زمان قطع خرید و فروش واحدهای صندوق سرمایه گذاری مشترک را تا ساعت 3 بعد از ظهر بازگرداند. به دلیل شیوع ویروس کرونا در زمان قفل ، زمان بندی ها اصلاح شد.

“تصمیم بر این است که زمان قطع برای کاربرد NAV (ارزش خالص دارایی) هم برای اشتراک و هم برای بازخرید برای همه طرح ها ، ممکن است مطابق بخشنامه های مختلف صادر شده توسط سبی در این زمینه به زمان بندی قطع طبیعی برگردانده شود ،” ناظران روز جمعه در نامه ای به ارگان صنعت آمفی گفت.

این قانون افزود: این تغییر از روز دوشنبه 9 نوامبر قابل اجرا خواهد بود.

بعلاوه ، از کلیه شرکتهای مدیریت دارایی (AMC) خواسته شده است تا با اعلامیه عمومی تغییر در زمانبندی های قطعنامه ، اطلاعیه عمومی صادر کنند. همچنین ، آنها باید در مورد زمان بندی ها به طور برجسته در وب سایت های خود منتشر کنند.

تنظیم کننده ، ماه گذشته زمان پایان معاملات در واحدهای صندوق سرمایه گذاری سهامداران را تا ساعت 3 بعد از ظهر بازگرداند. با این حال ، زمان قطع کوتاه شده موجود برای بدهی و صندوق های ترکیبی محافظه کار ادامه یافت.

در اوایل آوریل ، سبی زمان قطع اشتراک و بازخرید وجوه متقابل ، از جمله طرح های مایع و یک شبه به دلیل شیوع ویروس کرونا را کاهش داده بود.

تنظیم کننده زمان استفاده از ارزش خالص دارایی همان روز (NAV) برای طرح های صندوق سرمایه گذاری مشترک را از ساعت 3 بعدازظهر تا ساعت 1 کاهش داده است. برای وجوه نقدینگی و یک شبه ، زمان از ساعت 1.30 بعد از ظهر به 12.30 بعد از ظهر رسید.