زوماتو از آکانت گویال به عنوان مدیر ارشد مالی جدید نام می برد

اپلیکیشن تحویل غذا Zomato از Akshant Goyal به عنوان مدیر ارشد مالی جدید خود نام برد و Akriti Chopra در سمت فعلی وارد نقش جدید شد.

گویال سومین مدیر اجرایی شرکت است که در دو سال گذشته پرتفوی مالی را در اختیار دارد. وی پیش از این رئیس توسعه شرکت در شرکت تحویل آنلاین غذا با مرکزیت Gurugram بود. سخنگوی زوماتو گفت ، چوپرا اکنون سرپرست توسعه مردم خواهد بود.

به عنوان بخشی از دور تأمین اعتبار 600 میلیون دلاری زوماتو 3 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است.

گویال که حدود چهار سال در زوماتو بوده است ، نقشی اساسی در تلاش های جمع آوری کمک های مالی شرکت داشته است.

قبل از پیوستن به زوماتو ، دانشکده مهندسی IIM-Bangalore و دهلی ، مهندس بنیانگذار و مدیر مالی PinCap ، یک شرکت فین تک بود که به SME ها کمک می کرد تا وام های کوتاه مدت خود را تأمین کنند.

وی همچنین بیش از هفت سال در بانک کوتاک ماهیندرا یک بانکدار سرمایه گذاری بوده است.

چوپرا ، یک پیشکسوت در شرکتی که طی چند سال اخیر شاهد تغییر چشمگیر رهبری بود ، در آوریل سال گذشته پس از استعفا officer مدیر ارشد مالی قبلی ، سامیر ماهشواری ، پس از استعفا less کمتر از شش ماه در این سمت ، مدیر مالی منصوب شد.

چوپرا ، که قبلاً با PwC بود ، در نوامبر 2011 به زوماتو پیوست ، در ابتدا به عنوان بخشی از تیم مالی آن ، جایی که او فعالیت های مالی بازرگانی را تأسیس کرد و مقیاس آن را تغییر داد.

سخنگوی شرکت به ET گفت ، دانش آموخته کالج لیدی شری رام ، که همچنین یک حسابدار رسمی واجد شرایط است ، نقشی اساسی در ساخت تیم های داخلی قانونی ، حاکمیتی ، ریسک و انطباق شرکت داشته است.

وی همچنین در جمع آوری سرمایه و جمع آوری سرمایه های متعدد Zomato و همچنین در تنظیم حضور بین المللی خود به عنوان بخشی از تیم های رشد جهانی و عملیات بین المللی نقش مهمی داشته است.

اخیراً ، زوماتو همچنین با بانک های سرمایه گذاری درگیر شده است تا روند عرضه اولیه (IPO) خود را آغاز کند ، منابع به ET گفتند.

ماه گذشته Deepinder Goyal ، بنیانگذار و مدیر اجرایی آن ، گفت این شرکت قرار است تا اواسط سال آینده به بورس عمومی برسد.