زوماتو نیوز: زوماتو سه قرار ملاقات کلیدی دارد. راکش رانجان را به عنوان مدیر عامل تحویل غذا ارتقا می دهد

این شرکت در یک پرونده نظارتی گفت که پلتفرم تحویل غذا و مواد غذایی سه انتصاب کلیدی برای ارتقاء راکش رانجان و رینشول چاندرا به عنوان مدیر اجرایی و مدیر عامل عملیات سفارش و تحویل غذا به صورت عمودی انجام داده است.

این شرکت همچنین ریشی آرورا را به عنوان مدیرعامل Hyperpure عمودی تجاری به کسب و کار خود منصوب کرده است.

انتصاب‌ها برای تحویل غذا و Hyperpure verticals زوماتو در زمانی انجام شده است که این شرکت سود تعدیل شده مثبت قبل از بهره، مالیات، استهلاک و استهلاک (EBITDA) بدون احتساب تجارت سریع را برای اولین بار در 28 کرور روپیه در طول ژانویه تا مارس گزارش کرده است.

زوماتو روز جمعه جهش سالانه 70 درصدی درآمد عملیاتی خود را در سه ماهه مارس به 2056 کرور روپیه گزارش کرد و زیان خالص آن در سه ماهه به 187.6 کرور روپیه کاهش یافت، در مقایسه با 359.7 کرور روپیه در سال قبل. دوره زمانی.

در حالی که رانجان رئیس کسب‌وکارهای جدید زوماتو بود، چاندرا معاون تولید این شرکت بود. در همین حال، آرورا نزدیک به 9 سال با Blinkit، که قبلا با نام Grofers شناخته می شد، بوده است و قبل از اینکه در جولای سال گذشته به یکی از بنیانگذاران Blinkit ارتقا یابد، سمت معاون ارشد عملیات را بر عهده داشت.

راکش، رینشول و ریشی بیش از پنج سال در نقش های مختلف با Zomato/Blinkit همکاری داشته اند. ما معتقدیم که تغییر رهبری هرازگاهی با افراد توانمند در راس آن، دیدگاه‌های جدیدی را برای کسب‌وکار به ارمغان می‌آورد که آن را قادر می‌سازد سریع‌تر تکامل یابد. این تغییرات رهبری برای توسعه افراد نیز عالی هستند و ما مطمئن هستیم که استراتژی افراد ما حتی چندین دهه آینده ما را برای موفقیت آماده می‌کند.»

داستان های مورد علاقه خود را کشف کنید


این انتصابات در پس زمینه یک سری خروج از سطوح ارشد از شرکت، از جمله بنیانگذارانی مانند Mohit Gupta و Gunjan Patidar، که همچنین مدیر ارشد فناوری آن بود، انجام می شود. مدیران ارشدی مانند رئیس ابتکارات جدید راهول گنجو و سیذارت جاوار که رئیس تحویل بین شهری زوماتو بود نیز اواخر سال گذشته استعفا دادند. در ماه فوریه، مدیرعامل زوماتو، دیپیندر گویال گفته بود که او به همراه آکشانت گویال، مدیر مالی شرکت، مسئولیت این شرکت را بر عهده گرفته اند. برخی از مسئولیت‌های کسانی که استعفا داده بودند، و بقیه وظایف به سایر اعضای تیم واگذار شد.

من در حال انجام یک سری کارها هستم، آکشانت (گویال) چند کار را انجام داده است… ما همچنین یک نیمکت قوی داریم. بنابراین، با ترکیبی از این سه، فعلاً خوب هستیم. تا اینجای کار، می‌توانیم آن را در 12 تا 14 ساعت در روز قرار دهیم… این کاملاً خوب است، اما ما دائماً به دنبال استعداد هستیم.» گویال گفته بود.

ما نیازی به پر کردن این دو نقطه (گوپتا و پاتیدار) نداریم. گویال در مورد اینکه آیا شرکت به دنبال پر کردن این موقعیت‌های خالی با استعدادهای بیرونی است، گفته بود که «مراقب مستمر استعدادهای بزرگ» یک تاکتیک حمله است، نه یک تاکتیک دفاعی.

از اخبار مهم فناوری و استارت آپ ها مطلع باشید. در خبرنامه روزانه ما مشترک شوید تا جدیدترین و ضروری ترین اخبار فناوری را بخوانید که مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.