سانجیف بیچچندانی می گوید ، کارآفرینان معقول کم خطرترین مسیر را برای رسیدن به یک هدف طی می کنند

سانجیف بیچچندانی ، بنیانگذار Info Edge ، به حاضران در کنفرانس سالانه ای که آکادمی رهبری ایشا روز یکشنبه برگزار کرد ، تصورات عاشقانه ای را مبنی بر اینکه کارآفرینان ریسک پذیر هستند ، درک می کنند و می فهمند که بیشتر افرادی که در طولانی مدت موفق هستند ، از نظر مالی بسیار محافظه کار هستند.

در یک گفتگوی مجازی صریح با Raman Roy ، رئیس و مدیر عامل Quatrro BPO Solutions ، Bikhchandani ، که مشاغل موفقی مانند Naukri.com ، Jeevansathi.com و 99acres.com را ایجاد کرده است و اخیراً از تک شاخهایی مانند Zomato نیز پشتیبانی می کند ، گفت که کارآفرینان فقط به دلیل اینکه می توانند ریسک بالاتری نمی کنند.

“کارآفرینان معقول کم خطرترین مسیر را برای رسیدن به یک هدف طی می کنند. شما خطر را می فهمید ، می دانید که آنجاست ، آن را تخفیف می دهید ، آن را خراب می کنید ، یاد می گیرید که با آن کنار بیایید و به سمت اهداف خود حرکت می کنید. ” اگر خطرپذیر نباشید ، دیر یا زود شعله ور خواهید شد و از بین خواهید رفت. بیش از حد بسیاری از عدم اطمینان وجود دارد. ”

وی افزود که به عنوان یک کارآفرین در سال 1990 وقتی کار خود را ترک کرد و شروع به یک سفر کارآفرینی کرد ، بزرگترین ریسکی که او انجام داد طبیعت اجتماعی بود ، جایی که همسالانش درآمد بسیار بهتری نسبت به او داشتند ، سبک زندگی پر زرق و برق را رهبری می کردند ، و به مدت ده سال پس از با شروع کار ، او نمی توانست در همان محافل اجتماعی دوستانش با هم مخلوط شود.

درمورد موضوع اشتباهات ، بیخچاندانی گفت که تصمیم گیری نادرست در تجارت بخشی از زندگی است ، فرد باید یاد بگیرد که با آنها مقابله کند ، اما اشتباهات بزرگتر و جدی تری که باید برای جلوگیری از مرتکب شدن آنها انجام شود “اشتباهات مردم” است.

وی گفت: “اشتباهاتی که شما مرتکب می شوید ، بزرگ است ، در مواردی است که شما مردم را اشتباه قضاوت می کنید ، در مورد مسائل درستکاری ، یا در مورد چگونگی رفتار او با دیگران ،” او گفت که به عنوان یک کارآفرین تصدیق می کند افراد وجود داشته باشند در Info Edge ، که اگر نه به صورت فردی شاید به صورت جمعی باشد ، بیش از او در موفقیت شرکت سهیم بود.