سانجی ساپره از دارندگان مالکیت می خواهد که به نفع لغو 6 طرح رأی دهند

رئیس جمهور فرانکلین تمپلتون ، سانجی ساپره از مالکان مالک خواسته است به تصمیم متولیان برای پایان دادن به ترتیب شش طرح رأی دهند. این امر پس از آن صورت می گیرد که روز گذشته شورای امنیت بر اساس تصمیم فرانکلین تمپلتون برای جلب رضایت سرمایه گذار برای پایان دادن به این طرح ها ، تصمیم گرفت.

ساپره در ایمیلی خطاب به صاحبان شرکت ، به سرمایه گذاران اطمینان داد که رأی دادن به یک روند منظم به معنای انتظار طولانی برای بازگشت پول آنها نیست. هنگامی که خانه صندوق رأی اکثریت “بله” را به نفع تمیز کردن منظم برنامه ها دریافت کرد ، خانه صندوق بلافاصله با رأی گیری دوم به دنبال تأیید مالکان سهام خواهد بود ، همانطور که طبق مقررات 41 مقررات SEBI (صندوق سرمایه گذاری مشترک) لازم است در سال 1996 ، به متولی یا هر شخص دیگری اجازه می دهد تا مراحل پیچیده طرح ها را ادامه دهد. پس از آن فرد مجاز می تواند پول نقد موجود در طرح ها را توزیع کرده و در فواصل معین با پرداخت پول از برنامه دارایی ها و دریافت جریان های نقدی ، پرداخت های بیشتری انجام دهد.

ساپره معتقد است که حل مرتب برنامه ها به بهترین نتایج ممکن منجر می شود. در شرایط عادی بازار ، فرصت تصفیه دارایی ها با ارزش منصفانه با گذشت زمان افزایش می یابد. “ما به دنبال رضایت شما برای انحلال منظم هستیم و معتقدیم که این امر در شرایط فعلی بهترین نتیجه ممکن را برای صاحبان کالا خواهد داشت. در شرایط عادی بازار ، فرصت تصفیه دارایی ها با ارزش منصفانه با گذشت زمان افزایش می یابد. “Sanjay Sapre ، در نامه گفت.

وی از سرمایه گذاران ارزیابی کرد که از 24 آوریل تا 27 نوامبر سال 2020 ، طرح های تحت پایان بیش از 11،576 کرور از سررسیدها ، پیش پرداخت ها و کوپن ها دریافت کرده اند که 2،836 کرور آن در ماه نوامبر 2020 است. چهار مورد از شش طرح از قبل نقدی مثبت هستند. حتی اگر این برنامه ها نمی توانند به طور فعال از نمونه کارها کسب درآمد کنند ، وجه نقد موجود برای پرداخت در تاریخ 27 نوامبر 2020 برای این چهار طرح 7226 کرور روپیه است ، مشروط به هزینه های جاری بودجه.

به طور جداگانه ، صندوق مدت زمان کم فرانکلین هند ، صندوق اوراق قرضه فوق العاده کوتاه فرانکلین هند ، صندوق اقلام تعهدی دینامیک فرانکلین هند و صندوق ریسک اعتباری فرانکلین هند تقریباً دارند. 48، ، 46، ، 33 and و 14 A از AUM مربوطه آنها به صورت نقدی در تاریخ 27 نوامبر سال 2020 است. 4. پیشرفت خوبی در زمینه کاهش وام در دو صندوق دیگر و وام های پرداخت نشده در برنامه درآمد کوتاه مدت فرانکلین هند وجود دارد تقریباً در 62 کرور روپیه (1٪ AUM) و در صندوق فرصت های درآمد فرانکلین هند ، 305 کرور (18٪ AUM) از 27 نوامبر 2020.

ساپره به سرمایه گذاران یادآوری کرد ، در صورت مجاز بودن طرح ها برای تصفیه منظم ، می توان اوراق بهادار موجود در صندوق ها را با ارزش منصفانه انحلال داد. این امر به فروش اضطراری اوراق بهادار (با تخفیف شدید) ترجیح داده می شود که اگر هجوم بازخرید منجر به تصفیه اضطراری اوراق بهادار با قیمت های بسیار کمتر از ارزش تحقق پذیر آنها در شرایط عادی بازار شود.