ساچین ریلکار از LIC MF به عنوان مدیر ارشد صندوق به صندوق سرمایه گذاری مشترک IDFC پیوست

شرکت مدیریت دارایی IDFC ساچین رلکار را به عنوان مدیر ارشد صندوق در تیم سرمایه گذاری سهام منصوب کرده است. Relekar قبل از پیوستن به IDFC AMC ، مدیر ارشد سرمایه گذاری – سهام در صندوق سرمایه گذاری مشترک LIC بود. از کارهای قبلی وی همچنین همکاری با صندوق سرمایه گذاری متقابل Tata و CD Equi Search Private Limited به عنوان تحلیلگر تحقیقات است.

“ساچین در ایجاد و شکل گیری یک موقعیت متفاوت برای سبد سهام در نقش قبلی خود نقش مهمی داشته و تجربه و بینش ارزشمندی را با خود به همراه آورده است. ساچین با پوشش دادن مجموعه ای از بخش ها مانند زیرساخت ها ، تاسیسات برق ، فلزات ، نفت و گاز و اتومبیل در گذشته نقش مهمی در تقویت تولید تحقیقات ما و توانایی های مدیریت صندوق بازی خواهد کرد. ما از حضور وی در هیئت مدیره و تقویت تیم مدیریت صندوق در صندوق سرمایه گذاری مشترک IDFC خوشحالیم. ”

Relekar یک CFA است و کارشناسی ارشد خود را در مطالعات مدیریت از م Instituteسسه مطالعات مدیریت Jamnalal Bajaj انجام داده است.

IDFC AMC بیش از Rs مدیریت می کند. 1،20،000 کرور در AUM در پایان نوامبر 2020 ، در 55 طرح MF. این تیم دارای یک تیم سرمایه گذاری باتجربه با حضور عمیق و زمینی در بیش از 46 شهر با سرمایه گذاران در بیش از 250 شهر در هند است.