سشوار برای خانه ها و سالن هایی که بهترین های موجود در بازار هستند.

قیمت این محصول مناسب است و آن را به یکی از بهترین سشوارهای ارزان قیمت موجود تبدیل کرده است. سشوار خانگی فیلیپس از موتور DC استفاده می کند، کوچک است، سرعت و توان خروجی پایینی دارد و نسبت به مدل های AC می تواند برای مدت زمان کوتاه تری کار کند. از آنجایی که دستگاه نیازی به استفاده مکرر از سشوار ندارد، برای مصارف خانگی بسیار مناسب است. همچنین شامل یک سری متمرکز کننده برای صاف کردن مو می باشد. سشوار تولید شده توسط برند سایونا با موتور AC بسیار کارآمد، قدرت پرتاب باد بالایی دارد. سشوارهای حرفه ای نیز شامل این محصول می شوند.

وات بالا موهای شما را سریعتر روشن می کند و زمان خشک شدن بهترین مارک سشوار حرفه ای شما (و آسیب احتمالی گرما) را کاهش می دهد. از توزیع یکنواخت گرما و سبک طبیعی با دیفیوزر اطمینان حاصل کنید که کلید فرها از 2A تا 3C است. ممکن است نیازی به استفاده از وات زیاد نباشد مگر اینکه بخواهید مستقیماً خشک کنید. اگر سرعت را کم کنید فر یا موج نمی افتد. (سشوار 4A-4C): گرمای مداوم می تواند منجر به آسیب و شکستگی مو شود، بنابراین به دنبال یک سشوار با تنظیمات دمای متغیر و فناوری یونی باشید.

سشوار سالنی فیلیپس چرخشی مک استایلر شبیه یک برس گرد است که می تواند برای سشوار کردن موها نیز استفاده شود. این بدان معناست که می توانید همزمان مسواک بزنید و خشک کنید. با در نظر گرفتن این فاکتور، کیفیت چیدمان و برس زدن موها بالاتر بوده و زمان کمتری نیاز است. یک سشوار از این نوع باید قدرت 1200 وات داشته باشد. آرایشگران می توانند از این وسیله در منزل نیز استفاده کنند. این دستگاه را می توان با افزودن دستگاه های کوچکتر اضافی علاوه بر سری فعلی بهبود بخشید.

سفت کردن سری نازل ها پس از نصب آسان است. وزن خوبی هم دارد. شکل کشیده و حرفه ای آن نیز جریان باد را افزایش می دهد. به نظر من بهترین است. به خواست خدا تهیه کنید و از آن به خوبی استفاده کنید. اینو چند روز پیش گرفتم البته از بازار همه چی عالیه طرح و کیفیت و حرارت و سرعت باد جعبه محصول هم کاملا حرفه ای بودنش رو نشون میده هر قسمت سشوار داخل پلاستیکه که پیشنهاد میکنم بخرید واقعا عالیه فرآیند تولید برتر باعث می شود که یون از سایر برندها متمایز شود

برندی مانند Surfer از آنجایی که بسیار جدید است، اما با محصولات باکیفیت به عنوان یک نام پیشرو مطرح شده است، توانسته جایگاه ویژه ای در بین کاربران به دست آورد. سشوار سرفر DW-7281 یک مدل بسیار زیبا و همچنین بسیار کارآمد با توان 2200 وات و موتور DC است. بسته به نوع مو، این سشوار را می توان در سرعت و دمای مطلوب تنظیم کرد. دارای ویژگی منحصر به فردی است که از خشکی بیش از حد یا آسیب جدی موهای شما در هنگام استفاده از دستگاه جلوگیری می کند.

برای مثال سشوارهایی که سر و صدای کمتری دارند باید گرانتر باشند. استفاده از سشوار مرغوب و با کیفیت لازم است تا موهای شما زیبا و آسیب نبیند. بین مدل‌های سشوار تفاوت‌هایی وجود دارد، مانند قدرت موتور و وات. بهتر است از سشوار با وات بالاتر و حرارت کمتر استفاده کنید. گرما باعث می شود موها آسیب ببینند و نتایج خوبی نخواهند داشت. در دسته سشوار می توان مدل های خانگی، مدل های نیمه حرفه ای و مدل های حرفه ای را پیدا کرد.

سری های کنسانتره و پخش کننده راه های آسانی برای صاف کردن و حجم دادن به موهای شما هستند. این یک سشوار است که توسط Rozetti برای آرایشگران و کارگران سالن ساخته شده است. همچنین یک سشوار ایده آل برای استفاده در خانه است. این سشوار دارای موتور الکتریکی با طول عمر 10000 ساعت می باشد که در بین بادوام ترین موتورها قرار می گیرد. این سشوار از فناوری منحصر به فردی استفاده می کند که از ریزش مو جلوگیری می کند و ماندگاری مو را تضمین می کند. در بالای سشوار یک دکمه شات خنک تعبیه شده است که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید.

بنابراین در حین خرید، به دنبال سشوار با وزن حدود یک پوند یا حدود 450 گرم باشید. زمانی که سشوار دارای دکمه هوای سرد نیز باشد، با فشار دادن این دکمه، جریانی از هوای خنک به موهای تازه خشک شده دمیده می شود. کار این می تواند کوتیکول را ببندد و به موهای شما اجازه می دهد در طول روز براق بمانند. هنگامی که نازک شدن مو مشکل دارد، ویژگی تنظیم دما حیاتی است. هنگامی که موها باید به سرعت در صبح خشک شوند، تنظیمات دمای بالاتر زمان خشک شدن را کوتاه می کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>