سوالات متداول ترمیم دندان

آمالگام یکی از قدیمی ترین موادی می باشد که برای پر کردن دندان مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل رنگ نقرهای که دارد به سادگی تشخیص داده می شود. در طول این درمان شما دندان دردی حس نخواهید کرد اما به دلیل استفاده از مواد بی حسی ممکن است دندان پوسیده ترمیم شده بلندتر باشد که در این صورت با مراجعه به دندان پزشک به سادگی می توانید نسبت به درمان آن اقدام کنید.

دندان های مخلوط به این دلیل نامیده می شوند که کودک در یک بازه زمانی دارای دندان های شیری و دائمی است و در این دوره بچه ها باید شروع و عادت به تمیز کردن و مسواک زدن دندان ها کنند، زیرا مراقبت ناکافی دندان از سنین پایین ممکن است منجر به پوسیدگی زودرس دندان های دائمی کودکان و التهاب لثه شود البته ترمیم دندان های دائمی کودکان یکی از انواع خدمات دندانپزشکی است و جای نگرانی ندارد. 3. به دلیل استحکام فشاری کمتر آن نسبت به آمالگام ممکن است در نواحی تحت فشار دچار پریدگی لبه ای یا chipping شود.

به این ترتیب ممکن است تا مدتی قبل از آن که باکتری به لایه داخلی دندان حمله کند شما دچار این بیماری باشید. در بیشتر مواقع، رویش این دندان ها زمانی که کودک دو ساله است کامل می شود. به طور کلی ترمیم های غیر مستقیم نسبت به روکش دندان محافظه کارانه هستند و با انجام آن ها میزان بیشتری از بافت سالم دندان را می توان حفظ کرد. 6. پس از تراش دندان ، بر اساس بافت باقی مانده دندان و محل قرار گرفتن آن، مرحله ترمیم دندان شروع میشود.

بعد از معاینه دندان ها توسط دندان پزشک و مشاوره با بیمار درباره هزینه اصلاح لبخند لثه ای با لیزر، تخمین هزینه جراحی لثه و سایر هزینه های بیمار امکان پذیر شده و اطلاعات لازم در این رابطه در اختیار بیمار قرار ترمیم دندان شکسته نی نی سایت خواهد گرفت. 7. پس از اتمام ترمیم، اکلوژن یا تماس دندان ها با یکدیگر چک می شود تا ترمیم در تماس با دندان های فک مقابل بلند نباشد. اگر دقت کرده باشید این دندان ها اولین مرحله آسیب های وارده به دهان را تحمل می کنند یک بوکسور را در نظر بگیرید هنگامی که مشت می خورد این دندان های جلویی هستند که بیشترین ضربه را تحمل می کنند و یا هنگام خوردن بستنی و یا چایی دندان های جلویی ابتدا گرما را حس می کنند و حتی در افراد سیگاری دود سیگار بیشتر بر دندان های جلویی تاثیر می گذارد و باعث پوسیدگی آنها می شود از این رو باید برای نگه داری این دندان ها بیشتر تلاش کنید تا نیاز نباشد هزینه ترمیم دندان جلو را بپردازید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد ترمیم دندان روازاده لطفا به بازدید از وب سایت ما.