سیر سیاه دکتر بیز 180 گرمی – فروشگاه اُریگانوم

معمولا نمی توانید سیر سیاه را در فروشگاه ها و سوپرمارکت های محله پیدا کنید. از این رو توصیه می شود به منظور خریدBlack garlic معتبر، مرغوب، با کیفیت و مقرون به صرفه، به فروشگاه ها و مراکز خرید شناخته شده مراجعه نموده و در صورت تمایل به خرید اینترنتی محصول، از سایت های معتبر و صاحب نام محصول خود را دریافت نمایید. چنانچه موم عسل را گداخته و با روغن گل سرخ و کمی حنا خمیر کرده و مقداری پودر سوخته سیاه دانه را به آن بیفزایید و به سر ببندید، مانع ریختن موی سر شده و در صورت مصرف مداوم موجب رویش مو می شود. بهترین معجون برای آب شدن چربیهای شکم و پهلو معجون سیر و عسل است که موجب کاهش وزن ده کیلویی شخص در یک ماه میشود. این ترکیبات را با عسل مخلوط کرده و از معجون حاصل قبل از وعده غذایی صبح و شب به اندازه یک قاشق مرباخوری در هر وعده میل نموده و سپس یک لیوان شیر روی آن بنوشید و این روند را به مدت سه ماه ادامه دهید. مقداری از پودر سیاه دانه با گیاه صبر زرد و آلوئه ورا را با عسل مخلوط کرده و هر روز صبح ناشتا به مدت هفت روز، یک قاشق مرباخوری از آن میل شود.

بسیاری از افراد به دلیل بیماری و یا کار زیاد از حد، مشکل ضعف جریان گردش خون دارند که درمان آن با یک قاشق چای خوری از روغن سیاه دانه و یک قاشق چای خوری عسل خالص همراه با دو حبه سیر له شده می تواند معجون مناسبی باشد. برای درمان کلسترول بالای خون با سیاه دانه و عسل توصیه می شود: یک قاشق غذاخوری سیاه دانه آسیاب شده را با یک قاشق گیاه اخبلیا (گیاهی از آلاله معروف به هزار برگ) در یک فنجان عسل طبیعی مخلوط کرده، هر صبح به صورت ناشتا به مدت 5 روز میل گردد. زود انزالی یکی از مشکلات جدی زندگی زناشویی است که در صورت بی توجهی نسبت به درمان این مسئله ممکن است که حتی منجر به فروپاشی زندگی این دسته از زوجین نیز بشود. فرآوری سیر سیاه منجر به افزایش میزان ترکیباتی مانند اِس اَلیل سیستین، ارگانوسولفور و آمینو اسید سیستسن شده و تاثیر فراوانی در کاهش ابتلا به بیماری های خودایمنی، سرطان و مشکلات متابولیکی خواهد سیر سیاه شیراز داشت. دور و قرار دادن ترکیب از تابش مستقیم نور خورشید، حرارت، گرما و رطوبت منجر به افزایش طول عمر آن خواهد شد. امروزه با اینترنت امکان دسترسی مستقیم به تولید کننده ها فراهم شده است!

به علاوه قیمت عسل های کیمیاس نسبت به عسل های طبیعی بازار بسیار مناسب است. ثانیا اگر مقدور است سیر سیاه را از تولید کننده بخرید تا واسطه ها حذف شوند و قیمت تمام شده کم و مناسب باشد. اگر به دل جنگل بزنیم، چند چشمه و آبشار هم سر راهمان میبینیم. این گیاه اغلب در مناطق اروپا، آفریقای شمالی، آسیای صغیر، آسیا و در ایران: مناطق شمالی در شمال لوشان به طور پرورشی نیز کشت می شود. همانطور که پیشتر نیز گفته شد این ترکیب شگفت انگیز طبیعی دارای قدرت ماندگاری بسیار زیادی بوده و احتیاج به نگهداری در شرایط خاصی نخواهد داشت. از خواص دیگر سیر سیاه می توان به کاهش کلسترول ضد سرطان ومبارزه با یبوست نام برد. سیر تازه خام به عنوان یک ماده ی غذایی بی نظیر در دنیا شناخته میشود که سرشار از آنتی اکسیدان، آنتی بیوتیک ها و خاصیت آنتی ویروسی است و تقریبا می توان گفت که تمامی متخصصین تغذیه و پزشکان در سرتاسر دنیا به مصرف مداوم و روزانه ی سیر توصیه می کنند و شاید هیچ ماده ی غذایی دیگری به اندازه ی سیر حضورش در رژیم غذایی ما انقدر تاثیرگذار نباشد.

ساکنین یکی از این دو شهر یعنی مردم شهر گنگشان هر روز در حدود 20 گرم سیر با غذای خود می خوردند (یعنی در حدود 7 دنده سیر) و نرخ ابتلای به سرطان هاضمه در آنها 45 /3 در هر صد هزار نفر است و در نزدیکی این شهر در شهر دیگری به نـام کیکسیا ساکنین شهر توجهی به خوردن سیر ندارند و به ندرت با غذای خود سیر می خورنـد. اگر قصد مصرف سیر سیاه به عنوان داروی گیاهی را دارید نیز بهتر است مدتی چند حبه از آن را صبح ناشتا با یک لیوان آب ولرم میل کنید تا بعد از اندک مدتی اثر فوق العاده مصرف این خوراکی شفابخش را در بهبود حال جسمانی خود مشاهده کنید. ۱- سیر سیاه را روی نان معمولی یا نان تست بمالید و آن را روی نان پخش کنید و روی آن تخم مرغ بگذارید و میل کنید. توصیه می شود به منظور پیشگیری از فساد زودرس و از دست رفتن خواص این ترکیب، سیر را داخل یک ظرف شیشه ای و یا پلاستیکی ریخته و در دمای اتاق نگهداری نمایید.