شرکت بازی سازی Krikey با سرمایه گذاری جیو بازی موبایل YAATRA را راه اندازی کرده است

Reliance Jio بودجه سری A شرکت بازی های موبایل Krikey را هدایت کرده است ، و شرکت Mukesh Ambani را به سمت بزرگترین شرکت ارتباط تلفنی به هوش مصنوعی سوق داده و بازی را یک گام فراتر می برد.

روز چهارشنبه ، Krikey YAATRA ، بازی موبایل خود را با Jio راه اندازی کرد ، جایی که با استفاده از دوربین های تلفن خود ، بازیکنان می توانند در بازی اکشن و ماجراجویی شرکت کنند. کل بودجه جمع آوری شده توسط کریکی اکنون 22 میلیون دلار است.

آکاش آمبانی ، مدیر جیو ، گفت: “Krikey به نسل هندی ها الهام خواهد گرفت تا واقعیت افزوده را بپذیرند. چشم انداز ما این است که بهترین تجربیات را از سراسر جهان به هند وارد کنیم و معرفی یااترا یک گام در این راه است.” در یک بیانیه. وی افزود: “بازی واقعیت افزوده کاربر را به دنیای خودش می کشاند و ما از هر کاربر جیو و غیر جیو دعوت می کنیم AR را از طریق Yaatra تجربه کنند.”

در حالی که این بازی در فروشگاه App IOS و فروشگاه Google Play در دسترس است ، کاربران Jio به ویژگی انحصاری 3D Avtaar ، نشانه های Gameplay (برای باز کردن قفل سلاح ها و قدرت های اضافی و برخی از سطح بازی) دسترسی خواهند داشت.

هنگامی که کاربران گیم پلی خود را کامل می کنند ، می توانند یک ویدیوی شخصی را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. همچنین فیدهای ویدئویی برای دیدن فیلم های گیم پلی ارسال شده توسط سایر کاربران و یک زمین آموزش دیجیتال وجود دارد که بازیکنان می توانند مهارت های تیر و کمان خود را قبل از بازی دوباره تمرین کنند.

اینیدا یکی از بزرگترین بازارهای بازی موبایل است. به تازگی ، شرکت بازی سازی کره جنوبی PUBG Corporation یک شرکت تابعه در این کشور ایجاد کرده و نسخه جدیدی از بازی معروف Battle Royale مخصوص هند را راه اندازی می کند.