شرکت شهری با اطمینان از افزایش دو برابری درآمد در سال مالی 21 ، پس از قفل رشد سریع بیز را ثبت می کند

نیو دهلی: شرکت خدمات شهری روز یکشنبه اعلام کرد که در قفل شدن پس از بازرگانی شاهد بهبودی چشمگیر بوده و انتظار دارد درآمد آن نسبت به سال گذشته دو برابر شود. وارون خایتان ، یکی از بنیانگذاران شرکت Urban ، گفت که این شرکت همچنین در تلاش برای افزایش قدرت شریک خود برای تأمین رشد تقاضا است.

وی گفت: “در حین قفل ، ما بر روی تصور دوباره ارائه خدمات ایمن تر و بهداشتی (در میان بیماری همه گیر COVID-19) متمرکز شدیم و سرمایه گذاری های قابل توجهی در زمینه فناوری ، PPE (تجهیزات محافظت شخصی) و آموزش ایمنی انجام داده ایم.”

خایتان افزود ، از ماه ژوئن ، این تجارت در مسیر بسیار مثبتی قرار داشته است و مشتریان به شرکت اوربان اعتماد کرده اند تا هم برای زیبایی و هم برای خدمات خانگی وارد خانه های خود شود.

وی گفت: “ما علی رغم ماهها محاصره اقتصادی ، شاهد رشد چشمگیری در مشاغل هستیم. ما بیش از 30 درصد از اوج قبل از COVID عبور كرده ایم و از رشد 2 برابری سال مالی 21 نسبت به سال مالی 20 مطمئن هستیم.”

شرکت شهری ، که قبلاً به آن Urban Clap گفته می شد ، از طریق سیستم عامل خود به متخصصان آموزش دیده دسترسی به خدمات منزل مانند تعمیرات ، سرویس دهی لوازم و کنترل آفات را فراهم می کند.

درآمد این شرکت در سال مالی 2020 بیش از دو برابر به 216 کرور روپیه در سال مالی 20 قبلی رسیده بود ، در حالی که ارزش رزرو خالص کلیه معاملات از طریق بستر شرکت شهری با 138 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 918 کرور روپیه در سال مالی 20 رسید.

در حالی که با توجه به محدودیت در حرکت ، تجارت آن تحت تأثیر منفی قرار گرفته بود ، شرکت شهری شاهد بهبودی مداوم بوده است زیرا مصرف کنندگان در امنیت خانه های خود ترجیح می دهند از خدمات استفاده کنند.

خایتان گفت ، شرکت اوربان از آوریل 30 درصد رشد در تحویل را ثبت کرده است و انتظار می رود 1.5-2 برابر در مقایسه با سطح اوت رشد کند.

“ما در یک مسیر رشد ثابت هستیم … بسیاری از خدمات در مجموعه UC بسیار بیشتر از تعداد قبل از COVID هستند … کاربران جدید ما نیز به شدت افزایش می یابند و ما اعتقاد داریم که این روند با ادامه جشن و دیوالی ادامه خواهد یافت. ،” او گفت.

وی به عنوان مثال از مدل آرایش مردان نام برد که قبلاً چهار برابر از سطح قبل از COVID رشد کرده است.

این شرکت حدود 27000 شریک دارد ، که انتظار می رود 35 تا 40 درصد رشد کند.